Proč mi nehrají programy

Důvodů, proč vám nehrají některé programy, může být více. Není však potřeba kontaktovat hned Zákaznický servis Skylinku nebo prodejce satelitní techniky.

Nehrají žádné programy

Nehrají žádné kódované ani nekódované (ČT24 HD, Óčko, TV Noe, RELAX, A11). Problém nebude na straně Skylinku, ale na vašem přijímacím zařízení (satelitní anténa, kabeláž, konektory, satelitní přijímač). Nejdříve zkontrolujte, zda jsou všechny kabely správně zapojeny, nebo v zimním období, zda není vaše satelitní anténa pokryta vrstvou sněhu či ledu. Pokud žádný problém neodhalíte, kontaktujte vašeho technika nebo prodejce satelitní techniky. Nekontaktujte Zákaznický servis Skylinku, který vám v tomto případě nemůže pomoci.

Hrají pouze nekódované programy

Hrají programy (ČT24 HD, Óčko, TV Noe, RELAX, A11, …), ale nehrají žádné další (kódované) programy:

  • Delší dobu jste nepoužíval satelitní televizi Skylink – více informací jak spustit přijímač po delší době.
  • V satelitním přijímači / dekódovacím modulu je vyjmuta nebo špatně vložena dekódovací karta Skylink – zkuste vyjmout a znovu vložit dekódovací kartu, a to buď čipem dozadu a nahoru anebo dozadu a dolů. Pokud byla karta vyjmuta z přijímače, může pomoci přetření kovového čipu (nejlépe gumou na gumování).
  • Nemáte předplacen žádný placený balíček – doporučujeme ověřit, zda jsou na vaší dekódovací kartě aktivní služby Skylink (viz hlavní stránka na www.skylink.cz – OVĚŘENÍ SLUŽEB NA KARTĚ nebo v Zákaznické zóně).

Nehrají jen některé kódované programy

  • Nemáte předplacen žádný placený balíček – doporučujeme ověřit, zda jsou na vaší dekódovací kartě aktivní služby Skylink (viz hlavní stránka na www.skylink.cz – OVĚŘENÍ SLUŽEB NA KARTĚ nebo v Zákaznické zóně).
  • Výpadek signálu – v případě většího výpadku signálu zobrazujeme na tomto webu informační okno. Menší výpadky signálu mohou být způsobeny dočasně zhoršenými povětrnostními podmínkami na přijímací nebo vysílací straně. Více zde.
  • Mohlo dojít ke změně vysílacích parametrů některých programů anebo přestal být program dodáván – v takovém případě je informace uvedena v Centru podpory
  • Nemáte správně naladěn některý program – doporučujeme postupovat podle návodu k obsluze vašeho satelitního přijímače a použít parametry pro naladění programů. Pokud již návod k obsluze nemáte, může vám pomoci stránka Návody pro naladění.

Přijímače Skylink READY dokáží problémy s příjmem satelitní televize odhalit a informovat vás na televizní obrazovce prostřednictvím Chybového hlášení. Pro snadné zjištění důvodu, proč vám nehrají programy je pro vás k dispozici také Rychlá pomoc.


Tip pro vás!

Skylink není jen televize u vás doma připojená k satelitní anténě – své oblíbené pořady můžete kdykoliv, tedy i v případě výpadku satelitního signálu, sledovat na vašem CHYTRÉM TELEVIZORU, TELEFONU, TABLETU nebo POČÍTAČI, a to díky službě Skylink Live TV.

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všechna práva vyhrazena
Skylink® je obchodní značka vlastněná Canal+ Luxembourg S. à r.l.
se sídlem Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905