Rychlá pomoc
Prohlédněte si také Nejčastější otázky a odpovědi.Technické aktuality
Objevují se u vás výpadky televizního příjmu?
Pokud se u vás v těchto dnech vyskytly výpadky televizního příjmu, může to být způsobeno silným větrem anebo vrstvou sněhu či námrazou na vaší satelitní anténě. Více informací o vlivu počasí na kvalitu satelitního příjmu najdete zde.
Přestaly vám hrát některé programy?
Zadejte prosím číslo vaší satelitní karty.
jeden libovolný program?
Problém není na straně Skylinku, ale na vašem satelitním přijímacím zařízení.
Patrně nemáte anténu nasměrovánu na Astru 23,5°E, ale na jiný satelit.
Prováděl jste v poslední době nějaké změny v nastavení přijímače nebo jste vyměnil část sestavy?
Měnil jsem nastavení přijímače Vyměnil jsem přijímač Vyměnil jsem jinou část sestavy (parabolu, kabeláž) Neprováděl jsem žádné změnyDoporučujeme obnovit tovární nastavení přijímače a následně ho znovu nastavit pro příjem programů Skylink.
Aktuální parametry pro naladění programů Skylink najdete zde.
Pro ladění programů vstupte do menu vašeho přijímače a najděte si položku manuálního ladění. Při ladění prosím postupujte dle manuálu od vašeho přijímače. Návody pro nejběžnější modely přijímačů najdete zde.
Nový přijímač je třeba nastavit pro příjem programů Skylink.
Aktuální parametry pro naladění programů Skylink najdete zde.
Pro ladění programů vstupte do menu vašeho přijímače a najděte si položku manuálního ladění. Při ladění prosím postupujte dle manuálu od vašeho přijímače. Návody pro nejběžnější modely přijímačů najdete zde.
Zkontrolujte prosím, jestli jsou všechny kabely správně zapojeny.
Problém může být způsoben závadou některé z částí sestavy. Zkontrolujte prosím, jestli jsou všechny kabely správně zapojeny.
Problém není na straně Skylinku, ale na vašem satelitním přijímacím zařízení.
Patrně nemáte anténu nasměrovánu na Astru 23,5°E, ale na jiný satelit.
Prováděl jste v poslední době nějaké změny v nastavení přijímače nebo jste vyměnil část sestavy?
Měnil jsem nastavení přijímače Vyměnil jsem přijímač Vyměnil jsem jinou část sestavy (parabolu, kabeláž) Neprováděl jsem žádné změnyDoporučujeme obnovit tovární nastavení přijímače a následně ho znovu nastavit pro příjem programů Skylink.
Aktuální parametry pro naladění programů Skylink najdete zde.
Pro ladění programů vstupte do menu vašeho přijímače a najděte si položku manuálního ladění. Při ladění prosím postupujte dle manuálu od vašeho přijímače. Návody pro nejběžnější modely přijímačů najdete zde.
Nový přijímač je třeba nastavit pro příjem programů Skylink.
Aktuální parametry pro naladění programů Skylink najdete zde.
Pro ladění programů vstupte do menu vašeho přijímače a najděte si položku manuálního ladění. Při ladění prosím postupujte dle manuálu od vašeho přijímače. Návody pro nejběžnější modely přijímačů najdete zde.
Zkontrolujte prosím, jestli jsou všechny kabely správně zapojeny.
Problém může být způsoben závadou některé z částí sestavy. Zkontrolujte prosím, jestli jsou všechny kabely správně zapojeny.
Možnou příčinou problému je neuhrazený Servisní poplatek.
Zadejte prosím číslo vaší dekódovací karty:
Možnou příčinou problému je neuhrazený Servisní poplatek.
Zadejte prosím číslo vaší dekódovací karty:
Váš satelitní přijímač pravděpodobně nepodporuje formát MPEG4.
Pro příjem pořadů vysílaných v HD kvalitě musí váš přijímač podporovat formát MPEG4.
Ujistěte se prosím, že máte správně naladěný program RETRO. Aktuální parametry pro naladění programů.
Značka a typ satelitního přijímače:
jeden placený program?
Zde si můžete ověřit, jaké balíčky jsou na vaší kartě aktivní.
Zadejte prosím číslo vaší satelitní karty: