Často kladené dotazy
Technické aktuality
Přijeli jste na chatu nebo chalupu a programy Skylinku nehrají?
Nezoufejte, nejedná se o žádnou poruchu – více informací a snadné řešení najdete zde.
Neprošlo vám inkaso z účtu ve vaší bance pro úhradu Servisního poplatku?
Pravděpodobným důvodem pro neprošlé inkaso je nižší nastavený inkasní limit na nový nejnižší programový balíček Mini.
Jak jsme písemně informovali, s účinností od 1. 5. 2021 vstupuje v platnost nový ceník, v němž je hlavní změnou zrušení Servisního poplatku. Nejnižším balíčkem se stává nový balíček MINI v ceně 149 Kč/měsíc. Protože poslední inkasní předpis se týká služeb Skylinku na měsíc květen, musel být předepsán již na tuto částku 149 Kč.
Abyste mohli i nadále přijímat programy Skylinku, je potřeba:
1. Nastavit dostatečný inkasní limit ve Vaší bance (tj. minimálně 149 Kč).
2. Uhradit mimořádně jednorázově Servisní poplatek za měsíc březen, a to bankovním převodem s použitím následujících platebních údajů: Částka: 119 Kč / Číslo účtu: 43-0843190287 / 0100 / Variabilní symbol: posledních 10 čísel z čísla Vaší satelitní karty Skylink / Specifický symbol: 100
Děkujeme za pochopení.
HBO
Programy HBO v internetové službě Skylink Lilve TV momentálně nejsou dostupné. Bohužel se vyskytly technické problémy, kvůli kterým muselo být vysílání těchto programů pozastaveno. Na nápravě intenzivně pracujeme a doufáme, že se tyto programy do nabídky Skylink Live TV opět brzy vrátí.
Děkujeme za pochopení
Váš Skylink