Často kladené dotazy

Technické aktuality

Zhoršilo se výrazně počasí a některé programy vypadávají?

Pátek 28.02.2020 | 09:00

Důvodem zhoršené kvality televizního příjmu mohou v některých případech být i zhoršené povětrnostní podmínky na příjmové nebo vysílací straně – obraz kostičkuje, zasekává se anebo úplně vypadne (na obrazovce se objeví text „žádný signál“ nebo chybové hlášení E48-32 (E52-32)).

Více o vlivu počasí zde.

Se Skylinkem konec DVB-T vysílání řešit nemusíte!

Pondělí 13.01.2020 | 10:00

Od listopadu 2019 probíhá postupné přepínání pozemního televizního signálu na novou vysílací normu DVB-T2. Situaci musí řešit diváci přijímající televizní signál přes klasickou televizní anténu. Zákazníků satelitní a internetové televize Skylink se tyto změny netýkají!!!

S čím potřebujete pomoci?

Skylink® je obchodní značka používaná pod licencí M7 Group S.A.; se sídlem Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg; R.C.S. Luxembourg: B 148073; povolení k podnikání č. 00143760/1