Často kladené dotazy

Technické aktuality

Zhoršilo se výrazně počasí a některé programy vypadávají?

Pondělí 17.01.2022 | 14:00

Důvodem zhoršené kvality televizního příjmu mohou v některých případech být i zhoršené povětrnostní podmínky na příjmové nebo vysílací straně – obraz kostičkuje, zasekává se anebo úplně vypadne (na obrazovce se objeví text „žádný signál“ nebo chybové hlášení E48-32 (E52-32)).

Více informací o vlivu počasí na kvalitu příjmu najdete zde.

HBO GO

Úterý 11.01.2022 | 16:00

Rozhodnutím HBO není od 19. 1. 2022 aplikace HBO GO dostupná ve starších zařízeních Samsung s OS Orsay a OS Tizen verze roku 2015, LG s WebOS 3.5 a starší a PlayStation 3. Aplikace proto nebude již dostupná ke stažení na daných zařízení.

Doporučujeme využívat HBO GO v jiném podporovaném zařízení – více informací najdete na stránkách HBO v sekci FAQ.

Přijeli jste na chatu, chalupu nebo jste se vrátili z dovolené a programy Skylinku nehrají?

Pátek 07.01.2022 | 10:00

Nezoufejte, nejedná se o žádnou poruchu – více informací a snadné řešení najdete zde.

S čím potřebujete pomoci?

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všechna práva vyhrazena
Skylink® je obchodní značka vlastněná Canal+ Luxembourg S. à r.l.
se sídlem Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905