Často kladené dotazy

Technické aktuality

Zhoršilo se výrazně počasí a některé programy vypadávají?

Pondělí 01.07.2019 | 14:00

Důvodem zhoršené kvality televizního příjmu mohou v některých případech být i zhoršené povětrnostní podmínky na příjmové nebo vysílací straně – obraz kostičkuje, zasekává se anebo úplně vypadne (na obrazovce se objeví text „žádný signál“ nebo chybové hlášení E48-32 (E52-32)).

Více o vlivu počasí zde.

Byl váš satelitní přijímač delší dobu mimo provoz (dovolená, chalupa, apod.) a programy Skylinku nehrají?

Úterý 11.06.2019 | 13:00

Nezoufejte, pokud je satelitní přijímač delší dobu mimo provoz, trvá občerstvení příjmu trochu déle - více informací a doporučení, jak zkrátit vaše čekání najdete zde.

S čím potřebujete pomoci?

Otázky a odpovědi

Skylink® je obchodní značka používaná pod licencí M7 Group S.A.; se sídlem Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg; R.C.S. Luxembourg: B 148073; povolení k podnikání č. 00143760/1