Často kladené dotazy

Technické aktuality

Přijeli jste na chatu nebo chalupu a programy Skylinku nehrají?

Pondělí 19.04.2021 | 13:00

Nezoufejte, nejedná se o žádnou poruchu – více informací a snadné řešení najdete zde.

Neprošlo vám inkaso z účtu ve vaší bance pro úhradu Servisního poplatku?

Pátek 16.04.2021 | 08:00

Pravděpodobným důvodem pro neprošlé inkaso je nižší nastavený inkasní limit na nový nejnižší programový balíček Mini.

Jak jsme písemně informovali, s účinností od 1. 5. 2021 vstupuje v platnost nový ceník, v němž je hlavní změnou zrušení Servisního poplatku. Nejnižším balíčkem se stává nový balíček MINI v ceně 149 Kč/měsíc. Protože poslední inkasní předpis se týká služeb Skylinku na měsíc květen, musel být předepsán již na tuto částku 149 Kč.

Abyste mohli i nadále přijímat programy Skylinku, je potřeba:

1. Nastavit dostatečný inkasní limit ve Vaší bance (tj. minimálně 149 Kč).
2. Uhradit mimořádně jednorázově Servisní poplatek za měsíc březen, a to bankovním převodem s použitím následujících platebních údajů: Částka: 119 Kč / Číslo účtu: 43-0843190287 / 0100 / Variabilní symbol: posledních 10 čísel z čísla Vaší satelitní karty Skylink / Specifický symbol: 100

Děkujeme za pochopení.

 

HBO

Čtvrtek 08.04.2021 | 16:00

Programy HBO v internetové službě Skylink Lilve TV momentálně nejsou dostupné. Bohužel se vyskytly technické problémy, kvůli kterým muselo být vysílání těchto programů pozastaveno. Na nápravě intenzivně pracujeme a doufáme, že se tyto programy do nabídky Skylink Live TV opět brzy vrátí.

Děkujeme za pochopení
Váš Skylink

 

S čím potřebujete pomoci?

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všechna práva vyhrazena
Skylink® je obchodní značka používaná pod licencí Canal+ Luxembourg S. à r.l.
se sídlem Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905