Platby za služby Skylink
Náš tip: Online platba v Zákaznické zóně
- Okamžitá aktivace služby.
- Pohodlná platba odkudkoliv.
- Přehled o platbách a službách na jednom místě.
Jak na to?
1. Přihlaste se do své Zákaznické zóny.
Pokud ještě nemáte registraci, jednoduše se zaregistrujte, postup naleznete zde.
2. Přihlaste se ke svému účtu:
Zadejte číslo dekódovací karty (nebo e-mail) a své heslo.
Pokud si heslo nepamatujete, můžete si obnovení hesla jednoduše zaslat na e-mail kliknutím na Zapomněli jste heslo?
Na e-mail Vám přijdou informace s dalšími instrukcemi, jak si heslo obnovíte (podívejte se pro jistotu do Hromadných zpráv nebo Spamu).
3. Vyberte:
Nový balíček: Nabídka služeb - Balíčky a služby - Výběr balíčku - Výběr délky předplatného a platební metody - dále postupujte dle pokynů v objednávce.
Prodloužení stávajícího balíčku: Hlavní nabídka karty – Prodloužit - Výběr délky předplatného a platební metody - dále postupujte dle pokynů v objednávce.
Přehled platebních metod
Typ platby | Způsob platby | Aktivace služeb |
JEDNORÁZOVÉ | Online platba v Zákaznické zóně | IHNED |
Bankovní převod | 3 pracovní dny | |
Poštovní poukázka | 5 pracovních dnů | |
Platba u prodejce | Ihned |
Typ platby | Způsob platby | Aktivace služeb |
PRAVIDELNÉ | Opakovaná platba kartou | Měsíčně nebo ročně |
Inkaso z účtu | Měsíčně | |
SIPO | Měsíčně | |
Trvalý příkaz | Dle Vašeho nastavení |
Poznámky: Balíček MINI lze uhradit pouze těmito pravidelnými platebními metodami: SIPO, inkaso z účtu nebo platební kartou. Nebo lze uhradit jednorázově na 12 měsíců. Pokud jste zákazník, který využívá služby pouze internetové televize Skylink Live TV (nemáte satelit), lze služby hradit jakýmkoliv způsobem vyjma úhrady prostřednictvím inkaso/SIPO.
Částka: | odpovídá zvolené službě a období |
Číslo bankovního účtu Skylink: | 2068500107/2600 |
Variabilní symbol: | posledních 10 číslic z čísla dekódovací karty |
Specifický symbol: | odpovídá zvolené službě (viz PDF ceník v sekci ke stažení) |
Další informace naleznete v Ceníku.
- Online platba v Zákaznické zóně
- SIPO, Inkaso
- Nejčastější dotazy k platbám
- Trvalý příkaz
- Platba u prodejce satelitní techniky
- Jednorázový převod
- Poštovní poukázka
- Sezónní platba pro chataře
- Převod - přepočet existující služby na vyšší službu
- Co se stane, když není uhrazen žádný balíček
- Ukončení smlouvy
- Postup při úmrtí majitele služeb