Platby za služby Skylink
Důležité informace k ceníku satelitních služeb platnému od 1. 11. 2022
- V případě, že máte již uhrazené předplatné pokrývající delší období než do 1. 11. 2022 nebo máte smluvenou cenu pro Váš balíček na 12 nebo 24 měsíců, začnou pro Vás nové ceny platit až po skončení tohoto období. Jinými slovy, do této doby se pro vás nic nemění.
Kdy končí Vaše předplatné a jakou službu využíváte si ověříte ve své Zákaznické zóně.
Kompletní informace k změně ceníku naleznete zde.
Důležité informace k ceníku internetové televize platnému od 4. 4. 2023
- V případě, že máte již uhrazené předplatné pokrývající delší období než do 4. 4. 2023, začnou pro Vás nové ceny platit až po skončení tohoto období. Jinými slovy, do této doby se pro vás nic nemění.
Kdy končí Vaše předplatné a jakou službu využíváte si ověříte ve své Zákaznické zóně.
Kompletní informace k změně ceníku naleznete zde.
Pozor! Od 1. 6. 2022 došlo ke změně bankovního účtu. Prosíme, abyste služby Skylink hradili pouze na správný bankovní účet 2068500107/2600. Více informací zde.
Pro úhradu služeb si můžete vybrat kteroukoliv z platebních metod:
- Online platba v Zákaznické zóně - DOPORUČUJEME
- SIPO/Inkaso z účtu
- Trvalý příkaz
- U prodejce satelitní techniky
- V sázkové kanceláři Tipsport
- Jednorázový převod
- Poštovní poukázkou
Částka: | odpovídá zvolené službě a období |
Číslo bankovního účtu Skylink: | 2068500107/2600 |
Variabilní symbol: | posledních 10 číslic z čísla dekódovací karty |
Specifický symbol: | odpovídá zvolené službě |
Více informací naleznete v Ceníku.
- Online platba v Zákaznické zóně
- SIPO, Inkaso
- Neuhrazená platba SIPO, INKASO
- Trvalý příkaz
- Platba u prodejce satelitní techniky
- Platba v sázkové kanceláři Tipsport
- Jednorázový převod
- Poštovní poukázka
- Převod - přepočet existující služby na vyšší službu
- Co se stane, když není uhrazen žádný balíček
- Ukončení smlouvy