Vliv počasí na kvalitu příjmu satelitní televize

Oblačnost:
Extrémní meteorologické jevy, jako je silná bouřka, husté sněžení, námraza, apod. mohou ve výjimečných případech způsobit zhoršení vašeho satelitního příjmu. Signál z družice totiž nemusí přes tuto „hradbu“ proniknout až k vaší satelitní anténě (parabole) v dostatečné kvalitě. Neznamená to ale, že by Skylink přestal fungovat, jen jsou momentálně extrémně zhoršeny vaše konkrétní příjmové podmínky.

Pokud však u vás ke zhoršení kvality televizního příjmu dochází opakovaně i při každém běžně zhoršeném počasí, není příčina u Skylinku, ale ukazuje to na závadu na vašem přijímacím zařízení (nesprávné nastavení satelitní antény, závada na konektorech, porušení koaxiálního kabelu či LNB, prohnutá anténa anebo rušení signálem WiFi či GSM). Při správném nastavení nemohou běžné výkyvy počasí satelitní příjem nijak viditelně zhoršovat.


Vítr:
Silný vítr může vychýlit nasměrování vaší satelitní antény a tím i zhoršit kvalitu vašeho televizního příjmu. Při stabilním uchycení antény však mohou silné poryvy způsobovat jen momentální výpadky.

Pokud však není vaše anténa upevněna dostatečně, může dojít i k trvalému vychýlení.
 

S některými drobnými problémy si můžete poradit sami (odstranění vrstvy sněhu či ledu ze satelitní antény). V ostatních případech je však nezbytný odborný zásah servisním technikem vybaveným odpovídajícím měřícím zařízením (nasměrování satelitní antény, kontrola funkčnosti LNB, konektorů, koaxiálního kabelu, rušení, apod.) – seznam našich partnerských prodejen a servisů satelitní techniky najdete zde.

Skylink® je obchodní značka používaná pod licencí M7 Group S.A.; se sídlem Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg; R.C.S. Luxembourg: B 148073; povolení k podnikání č. 00143760/1