Vliv počasí na kvalitu příjmu satelitní televize

Extrémní meteorologické jevy, jako je silná bouřka, husté sněžení, námraza, apod. mohou způsobit zhoršení vašeho satelitního příjmu. Signál z družice totiž nemusí přes tuto „hradbu“ proniknout až k vaší satelitní anténě (parabole) v dostatečné kvalitě. Neznamená to ale, že by Skylink přestal fungovat, jsou jen momentálně zhoršeny vaše konkrétní příjmové podmínky.

Pokud však u vás ke zhoršení kvality televizního příjmu dochází opakovaně při každém zhoršeném počasí, ukazuje to na nesprávné nastavení či nasměrování satelitní antény – při správném nastavení běžné výkyvy počasí nemohou satelitní příjem nijak viditelně zhoršovat.

S některými problémy si můžete poradit sami (odstranění vrstvy sněhu či ledu ze satelitní antény), jiné však vyžadují odbornou pomoc (nasměrování satelitní antény, kontrola funkčnosti LNB, apod.) – seznam našich partnerských prodejen a servisů satelitní techniky najdete zde.

Skylink® je obchodní značka používaná pod licencí M7 Group S.A.; se sídlem Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg; R.C.S. Luxembourg: B 148073; povolení k podnikání č. 00143760/1