Kontakty
Centrum podpory
Doporučujeme se podívat do přehledného Centra podpory, kde jsou zpracovány všechny potřebné informace. Mimo pracovní hodiny Zákaznického servisu vyzkoušejte Rychlou pomoc.
Zákaznická zóna
Ověření data splatnosti Servisního poplatku či zasílání reautorizačních zápisů (pomohou v některých případech nehrajících programů) na dekódovací karty Skylink je možné kdykoliv také v Zákaznické zóně, a to i mimo pracovní dobu zákaznické linky. Vstoupit do zóny.
Nemusíte volat, NAPIŠTE NÁM
Pro online vyřízení vašeho požadavku použijte CHAT nebo si vyberte nejvhodnější kontaktní formulář a napište nám. Po vyplnění formuláře a zadání e-mailu Vám bude odeslána odpověď na Vámi uvedenou e-mailovou adresu. Doporučujeme ověřit, zda naše dopověď nebude uložena ve složce Spam, Nevyžádaná pošta nebo Hromadné ve vaši e-mailové schránce.
Pro vstup do chatu použijte červenobílou ikonu v pravém dolním rohu. Tato ikona je viditelná jen v případě, kdy jsou naši operátoři pro vás připraveni. Neuvidíte ji tedy mimo pracovní dobu Zákaznického servisu, která je v pracovní dny od 8:00 do 19:30.
- Registrace nové karty Skylink
- Změna registrace karty Skylink
- Dotazy k platbám
- Dotazy ke Skylink Live TV
- Technické dotazy
- Ukončení smlouvy
- Ostatní dotazy
Canal+ Luxembourg S. à r.l.
4, Rue Albert Borschette, L-1246 Luxembourg
© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všechna práva vyhrazena
Skylink® je obchodní značka používaná pod licencí Canal+ Luxembourg S. à r.l.
R.C.S. Luxembourg: B 87.905
Zákaznický servis a jeho provozní doba
Satelitní televize Skylink
P. O. BOX 4
709 00 Ostrava 9
Česká republika
pracovní dny | 8:00 - 20:00 hod |
sobota a neděle | 8:00 - 18:00 hod |
tel.: 595 694 310 |