Kontakty

Centrum podpory

Doporučujeme se podívat do přehledného Centra podpory, kde jsou zpracovány všechny potřebné informace. Mimo pracovní hodiny Zákaznického servisu vyzkoušejte Rychlou pomoc.

Zákaznická zóna

Ověření data splatnosti Servisního poplatku či zasílání reautorizačních zápisů (pomohou v některých případech nehrajících programů) na dekódovací karty Skylink je možné kdykoliv také v Zákaznické zóně, a to i mimo pracovní dobu zákaznické linky. Vstoupit do zóny.

Nemusíte volat, NAPIŠTE NÁM

Pro online vyřízení vašeho požadavku použijte CHAT (pro vstup do chatu použijte ikonu v pravém dolním rohu) nebo si vyberte nejvhodnější kontaktní formulář a napište nám. Po vyplnění formuláře a zadání e-mailu Vám bude odeslána odpověď na Vámi uvedenou e-mailovou adresu. Doporučujeme ověřit, zda naše dopověď nebude uložena ve složce Spam, Nevyžádaná pošta nebo Hromadné ve vaši e-mailové schránce.

Canal+ Luxembourg S. à r.l.

4, Rue Albert Borschette, L-1246 Luxembourg

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všechna práva vyhrazena
Skylink® je obchodní značka používaná pod licencí Canal+ Luxembourg S. à r.l.
R.C.S. Luxembourg: B 87.905

Zákaznický servis a jeho provozní doba

Satelitní televize Skylink
P. O. BOX 4
709 00 Ostrava 9
Česká republika

pracovní dny 8:00 - 20:00 hod
sobota a neděle 8:00 - 18:00 hod
tel.: 595 694 310

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všechna práva vyhrazena
Skylink® je obchodní značka vlastněná Canal+ Luxembourg S. à r.l.
se sídlem Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905