Chybová hlášení v satelitním přijímači Kaon

V příjmu satelitní televize se mohou občas vyskytnout chyby způsobené nejrůznějšími vlivy. Satelitní přijímače Kaon s dekódovací kartou Nagravision nebo Viaccess Orca dokáží tyto chyby rozpoznat a informovat diváka na televizní obrazovce prostřednictvím tzv. chybového hlášení.

Toto hlášení se skládá z čísla chyby a stručného popisu, jejichž seznam nejdete níže nebo si je můžete stáhnout v přehledém souboru.

 

K500 / K501

Požadavek na informace o připojení nebo požadavek na připojení  k serveru se nezdařil. Ověřte připojení k síti a zkuste to znovu.

K502

Aktualizace nastavení sítě se nezdařila. Zejména v první instalaci v režimu IPTV nemůže uživatel přejít na další krok ze síťového kroku, pokud není připojena  síť. Ověřte připojení k síti a zkuste to znovu.

K503

Nelze získat přístup k záznamu v síti kvůli problémům s připojením k serveru nebo odmítnutí ze serveru. Ověřte připojení k serveru a zkuste to znovu.

K504 / K505

Není připojeno žádné úložiště, což znamená, že nemáte nebo nemůžete mít přístup k místnímu záznamu. Připojte úložné zařízení USB a zkuste to znovu.

K506

Formátování USB selhalo. Zkuste to znovu nebo zkuste použít jiné úložné zařízení USB.

K507

Uživatel nemůže sledovat tento kanál, protože tento kanál není součástí předplatného. Změňte si předplatné na vyšší balíček.

K508

Tento program nelze sledovat v aktuální zeměpisné zóně. Změňte region zeměpisné zóny.

K509 / K512

Konfigurace terminálu není kompatibilní nebo přesná. Kontaktujte zákaznický servis.

K510

Během komunikace s modulem zabezpečení došlo k chybě. Kontaktujte zákaznický servis.

K511

Chybí čipová karta. Pokud má uživatel kartu SmartCart, vložte ji do slotu pro čipové karty.

K513

Bylo aktivováno bezpečnostní omezení.

K514

Čipová karta je uzamčena.

K515

Bylo dosaženo maximálního počtu změn kódu PIN za den. Zkuste změnit PIN kód následující den.

K516

Nový PIN kód čipové karty, který byl zadán při změně PIN kódu, není platný. Zadejte platný nový PIN kód.

K517

Neexistuje žádný modul zabezpečení CAS. Kontaktujte zákaznický servis.

K518

ID ACS je pro požadavek neplatné. Kontaktujte zákaznický servis.

K519

Anténní koaxiál je zkratován a tuner je chráněn. Odstraňte zkrat/přetížen.

K520

Server se nemůže připojit. Ověřte nastavení sítě a zkuste to znovu.

K521

Aktualizace softwaru selhala. Počkejte, až se set top box restartuje, a zkuste to znovu.

K523 / K524

Není TXT. / Není DVB stream

K525

Zadaný nový PIN kód a potvrzení nového PIN kódu se během změny PIN kódu neshoduje. Zadejte stejný PIN kód pro nový PIN kód a potvrďte nový PIN kód.

K526

Zadaný PIN kód je u některé akce nesprávný a je třeba opakovat pokus. Zadejte správný PIN kód

K527

Přijímač se pokusí skenovat FST, hlavní TP dosud nebyl nalezen. Připojte signální vedení k domácímu TP.

K528

Adresa URL média je neplatná, obsah nelze přehrávat.

K529

Chyba přehrávače. Opakujte požadavek na přehrávání

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všechna práva vyhrazena
Skylink® je obchodní značka vlastněná Canal+ Luxembourg S. à r.l.
se sídlem Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905