Co když po delší době nepoužívání televize vaše programy nenaskočí?

Při nepoužívání satelitní televize Skylink déle než 14 dní dochází k tzv. zakódování vašich programů a jejich opětovné zprovoznění může trvat až 60 minut (v případě nevhodného satelitního přijímače bez označení Skylink READY i déle).

Jak postupovat?

1) Odpojte váš satelitní přijímač ze zásuvky elektrické sítě a po chvíli (stačí 10 vteřin) opět zapojte.
2) Zapněte televizor a satelitní přijímač a přepněte na některý z programů, který vám nehraje (nejlépe ČT1 HD).
3) NEPŘEPÍNEJTE mezi programy a vyčkejte, dokud program nenaskočí (přepínáním se celý proces výrazně prodlužuje).

TIP - Jak urychlíte celý proces?

Využijte možnosti zaslání tzv. autorizačního zápisu na vaši dekódovací kartu některým z následujících způsobů:

  • odesláním SMS ve tvaru SKYLINK INFO celéčíslodekódovacíkarty na číslo 9035507 (např.: SKYLINK INFO 12345678901). Cena SMS je 7 Kč. 
  • prostřednictvím Rychlé pomoci
  • prostřednictvím Zákaznické zóny
  • kontaktováním Zákaznického servisu - 595 694 310

K obnovení příjmu by mělo dojít do 5 minut od zaslání autorizačního zápisu. (Pokud používáte nevhodný satelitní přijímač – bez označení Skylink READY – může to trvat až 60 minut.).

Pokud vám ani tak programy nenaskočí, může se jednat o jiný problém – více informací najdete na stránce Proč mi nehrají programy.