Jak postupovat v případě poškození či ztráty dekódovací karty

V případě poškození či ztráty vaší dekódovací karty Skylink (nebo karty NEXT) je možné požádat o náhradní kartu za poplatek 550 Kč, a to písemně na Zákaznickém servisu Skylink:

  • Elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře.
  • Poštou na adresu Satelitní televize Skylink P.O.BOX 4, 709 00 Ostrava 9, Česká republika.
     

V žádosti je potřeba uvést:

  • Číslo původní dekódovací karty.
  • Registrační údaje (jméno a příjmení, adresu, telefonní číslo, e-mail).


Náhradní karta bude doručena na uvedenou adresu na dobírku v ceně 550 Kč (poštovné hradí Skylink).

Další podmínky pro získání náhradní karty:

  • Původní dekódovací karta musí být aktivní – je na ní uhrazen Servisní poplatek anebo předplacen libovolný programový balíček.
  • Po doručení je potřeba registrovat náhradní kartu, a to vyplněním registračního formuláře, který je součástí průvodního dopisu a jeho zasláním na Zákaznický servis Skylinku (elektronicky nebo poštou). Na této kartě již není potřeba znovu hradit Registrační poplatek.
  • Po registraci získá náhradní karta všechny vlastnosti z původní karty včetně uhrazených služeb či pokrytí Servisním poplatkem a původní dekódovací karta bude deaktivována a vyřazena ze systému Skylink.
  • Náhradní karty jsou typu Irdeto a jsou tedy kompatibilní pouze se satelitními přijímači (dekódovacími moduly) s označením Skylink READY.

Skylink® je obchodní značka používaná pod licencí M7 Group S.A.; se sídlem Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg; R.C.S. Luxembourg: B 148073; povolení k podnikání č. 00143760/1