Samoobsluha přes Zákaznickou zónu
Zákaznická zóna je Vaše online prostředí, kde si můžete jednoduše spravovat své služby Skylink.
Můžete zde například:
- Aktivovat nebo změnit balíček programů.
- Zkontrolovat platby a historii faktur.
- Získat přístup k online sledování televize Skylink Live TV se 7 denním archivem.
- Spravovat zákaznický účet (aktualizovat kontaktní adresu, telefon, e-mail).
- Spravovat dekódovací karty včetně karet NEXT (registrovat, přejmenovávat, zasílat autorizační zápisy, měnit PIN kód rodičovské kontroly).
TIP: Chcete jako první vědět o všech akčních nabídkách, výhodných slevách či nejnovějších filmech a seriálech? Dejte nám v Zákaznické zóně svůj souhlas se zasíláním zpráv a nic Vám neunikne! Informace k nastavení naleznete zde.
Nezákazníci Skylinku (ti, kteří nevlastní dekódovací kartu) mohou v Zákaznické zóně:
- Zažádat o akci Přejděte ke Skylinku za 1 Kč.
- Nakoupit satelitní přijímač/CA modul nebo satelitní komplet.
- Koupit dárkový poukaz na programové balíčky Skylinku.
Přihlášení do Zákaznické zóny
Jak se přihlásím do Zákaznické zóny? (zákazník, který vlastní dekódovací kartu).
1. Přejděte na zona.skylink.cz
2. Vyplňte číslo dekódovací karty.
3. Následuje ověření zákazníka, kdy Vám na e-mail přijdou informace s dalšími instrukcemi (podívejte se pro jistotu do Hromadných zpráv nebo Spamu).
4. Vytvořte si heslo do Zákaznické zóny (heslo může mít maximálně 20 znaků).
5. Nyní může začít využívat Zákaznickou zónu. Jako první úkon doporučujeme ověřit správnost vašich kontaktních údajů.
Nezákazníci Skylinku (ti, kteří nevlastní dekódovací kartu)
Pro získání zákaznického účtu v Zákaznické zóně:
1. Zmáčkněte tlačítko "Vstup pro nezákazníky".
2. Vložte e-mail, kterým se budete přihlašovat.
3. Běžte do vaší e-mailové schránky, otevřete potvrzovací e-mail a klikněte na odkaz v něm.
4. Vytvořte si heslo do Zákaznické zóny.