Informace pro zákazníky TMT
Co to pro Vás znamená?
Dál můžete využívat služby satelitní a internetové televize Skylink a sledovat všechny své oblíbené programy. Je však potřeba vybrat si z Ceníku služeb Skylink nový programový balíček a změnit způsob placení. Naše služby již nebudete hradit zpětně, ale začnete si je předplácet dopředu. Délka předplatného je jen na Vás. Přehled programové nabídky zde.
Co dělat když máte nějaký technický problém?
V případě technického problému kontaktujte Zákaznický servis Skylinku. Naši operátoři se vám pokusí pomoci problém odstranit. V závažnějších případech vám můžeme zprostředkovat také kontakt s naším servisním partnerem, který vám pomůže problém odstranit přímo ve vaší domácnosti. V případě závady na vašem satelitním přijímači v záruční době, je dle Podmínek třeba kontaktovat místo, kde byla služba T-Mobile Televize původně objednána anebo kde byl satelitní přijímač zakoupen.