Nejčastější dotazy k Zákaznické zóně

Zapomněl jsem heslo do Zákaznické zóny.
1.    Pokud si heslo nepamatujete, můžete si obnovení hesla jednoduše zaslat na e-mail kliknutím na Zapomněli jste heslo?
2.    Na e-mail Vám přijdou informace s dalšími instrukcemi, jak si heslo obnovíte (podívejte se pro jistotu do Hromadných zpráv nebo Spamu).
3.    Klikněte na verifikační odkaz v e-mailové zprávě (Obnovit si heslo). Po kliknutí se Vám zobrazí obrazovka pro vložení Vašeho nového hesla (heslo si určete sami). Po vložení Vašeho hesla klikněte na Pokračovat.
4.    Po dokončení obnovy hesla, se prosím přihlaste pomocí e-mailu a hesla ke svému zákaznickému účtu v zákaznické zóně Skylink.

Mohu v Zákaznické zóně zaplatit služby?
Ano. Více k platebním metodám naleznete zde.

Mohu změnit platební údaje na kartě?
Ano. Bližší info naleznete zde v části Změna platební karty.

Potřebujete ještě s něčím pomoci? Kontaktujte nás prostřednictvím chatu.

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všechna práva vyhrazena
Skylink® je obchodní značka vlastněná Canal+ Luxembourg S. à r.l.
se sídlem Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905