Nejčastější dotazy k platbám

Chci ověřit, zdali mám uhrazeno

  • Stav platby a předplatného zkontrolujete v Zákaznické zóně Skylink na hlavní stránce v části Služby na kartě.
  • Vidíte-li platbu v Zákaznické zóně a programy i tak nehrají, využijte identifikaci a diagnostiku technických potíží a jejich řešení nebo naši Rychlou pomoc.
  • Nevidíte-li platbu v Zákaznické zóně, prosím podívejte se, kdy jste platbu posílali (např. připsání platby u bankovního převodu trvá 3 pracovní dny). Pokud jste si jistí, že jste hradili a platba by již měla připsána na náš účet, kontaktujte nás prostřednictvím chatu.


Neznám údaje pro zaplacení služeb

  • Nejrychlejším způsobem, jak služby uhradit je prostřednictvím Zákaznické zóny. Doporučujeme nastavit opakovanou platbu kartou.
  • Ceník naleznete zde
  • Pokud budete hradit bankovním převodem, nezapomeňte prosím uvést variabilní symbol (=posledních 10 číslic z čísla dekódovací karty) a specifický symbol (= odpovídá zvolené službě/balíčku – info ke specifickému symbolu naleznete v posledním sloupci ceníku, ke stažení zde). 



Zadal jsem nesprávně platební údaj (variabilní symbol, specifický symbol, částku)

Kontaktujte Zákaznický servis prostřednictvím chatu.
TIP: Abyste se podobným situacím vyhnuli a platba proběhla vždycky včas, doporučujeme nastavit opakovanou platbu kartou.


Chci si navést opakovanou platbu kartou/inkaso/SIPO

  • Jednoduše v Zákaznické zóně v části Nabídka služeb – zvolte požadovaný balíček – přejděte k Objednávce – zvolte platební metodu měsíčně/ročně platební kartou nebo měsíčně SIPO / Inkaso.
  • Pro SIPO uveďte spojovací číslo SIPO (bližší info zde). Pro Inkaso uveďte číslo bankovního účtu (bližší info zde). 


Chci změnit opakovanou platbu kartou/inkaso/SIPO

  • Info ke změně u opakované platby kartou naleznete zde.
  • Info ke změně inkaso/SIPO – prosím kontaktujte nás prostřednictvím chatu.


Chci zrušit opakovanou platbu kartou/inkaso/SIPO

Prosím kontaktujte nás prostřednictvím chatu.


Platba inkasem neproběhla

  • Nejdříve doporučujeme zkontrolovat, jestli jste nepřekročili inkasní limit.
  • Pokud jste v poslední době u svých služeb něco měnili, například zřizovali novou službu, může se stát, že původně nastavený limit vám už nestačí.
  • Případně se ještě podívejte na podrobnější informace o platbě inkasem.
  • V případě, že z jakéhokoliv důvodů neproběhla platba inkasem v daném měsíci, je potřeba zvolit jiný způsob úhrady a provést platbu co nejdříve tak, abyste nepřišli o své oblíbené programy. Pro úhradu služeb si můžete vybrat kteroukoliv z jednorázových platebních metod.


Platba prostřednictvím SIPO neproběhla

  • Nejdříve doporučujeme zkontrolovat, jestli jste nepřekročili na SIPO nastavený limit.
  • Pokud jste v poslední době u svých služeb něco měnili, například zřizovali novou službu, může se stát, že původně nastavený limit vám už nestačí.
  • Případně se ještě podívejte na podrobnější informace o platbě SIPO
  • V případě, že z jakéhokoliv důvodů neproběhla platba SIPO v daném měsíci, je potřeba zvolit jiný způsob úhrady a provést platbu co nejdříve tak, abyste nepřišli o své oblíbené programy. Pro úhradu služeb si můžete vybrat kteroukoliv z jednorázových platebních metod.


Nezaplatil jsem a odpojili jste mi služby, co mám dělat?

U Skylinku nemusíte nic řešit – stačí si služby jednoduše znovu předplatit. Nejrychlejší způsob je online platba v Zákaznické zóně.
TIP: Abyste se podobným situacím vyhnuli a platba proběhla vždycky včas, doporučujeme nastavit opakovanou platbu kartou

 

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všechna práva vyhrazena
Skylink® je obchodní značka vlastněná Canal+ Luxembourg S. à r.l.
se sídlem Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905