Nejčastější dotazy k platbám
Chci ověřit, zdali mám uhrazeno
- Stav platby a předplatného zkontrolujete v Zákaznické zóně Skylink na hlavní stránce v části Služby na kartě.
- Vidíte-li platbu v Zákaznické zóně a programy i tak nehrají, využijte identifikaci a diagnostiku technických potíží a jejich řešení nebo naši Rychlou pomoc.
- Nevidíte-li platbu v Zákaznické zóně, prosím podívejte se, kdy jste platbu posílali (např. připsání platby u bankovního převodu trvá 3 pracovní dny). Pokud jste si jistí, že jste hradili a platba by již měla připsána na náš účet, kontaktujte nás prostřednictvím chatu.
Neznám údaje pro zaplacení služeb
- Nejrychlejším způsobem, jak služby uhradit je prostřednictvím Zákaznické zóny. Doporučujeme nastavit opakovanou platbu kartou.
- Ceník naleznete zde.
- Pokud budete hradit bankovním převodem, nezapomeňte prosím uvést variabilní symbol (=posledních 10 číslic z čísla dekódovací karty) a specifický symbol (= odpovídá zvolené službě/balíčku – info ke specifickému symbolu naleznete v posledním sloupci ceníku, ke stažení zde).
Zadal jsem nesprávně platební údaj (variabilní symbol, specifický symbol, částku)
Kontaktujte Zákaznický servis prostřednictvím chatu.
TIP: Abyste se podobným situacím vyhnuli a platba proběhla vždycky včas, doporučujeme nastavit opakovanou platbu kartou.
Chci si navést opakovanou platbu kartou/inkaso/SIPO
- Jednoduše v Zákaznické zóně v části Nabídka služeb – zvolte požadovaný balíček – přejděte k Objednávce – zvolte platební metodu měsíčně/ročně platební kartou nebo měsíčně SIPO / Inkaso.
- Pro SIPO uveďte spojovací číslo SIPO (bližší info zde). Pro Inkaso uveďte číslo bankovního účtu (bližší info zde).
Chci změnit opakovanou platbu kartou/inkaso/SIPO
- Info ke změně u opakované platby kartou naleznete zde.
- Info ke změně inkaso/SIPO – prosím kontaktujte nás prostřednictvím chatu.
Chci zrušit opakovanou platbu kartou/inkaso/SIPO
Prosím kontaktujte nás prostřednictvím chatu.
Platba inkasem neproběhla
- Nejdříve doporučujeme zkontrolovat, jestli jste nepřekročili inkasní limit.
- Pokud jste v poslední době u svých služeb něco měnili, například zřizovali novou službu, může se stát, že původně nastavený limit vám už nestačí.
- Případně se ještě podívejte na podrobnější informace o platbě inkasem.
- V případě, že z jakéhokoliv důvodů neproběhla platba inkasem v daném měsíci, je potřeba zvolit jiný způsob úhrady a provést platbu co nejdříve tak, abyste nepřišli o své oblíbené programy. Pro úhradu služeb si můžete vybrat kteroukoliv z jednorázových platebních metod.
Platba prostřednictvím SIPO neproběhla
- Nejdříve doporučujeme zkontrolovat, jestli jste nepřekročili na SIPO nastavený limit.
- Pokud jste v poslední době u svých služeb něco měnili, například zřizovali novou službu, může se stát, že původně nastavený limit vám už nestačí.
- Případně se ještě podívejte na podrobnější informace o platbě SIPO.
- V případě, že z jakéhokoliv důvodů neproběhla platba SIPO v daném měsíci, je potřeba zvolit jiný způsob úhrady a provést platbu co nejdříve tak, abyste nepřišli o své oblíbené programy. Pro úhradu služeb si můžete vybrat kteroukoliv z jednorázových platebních metod.
Nezaplatil jsem a odpojili jste mi služby, co mám dělat?
U Skylinku nemusíte nic řešit – stačí si služby jednoduše znovu předplatit. Nejrychlejší způsob je online platba v Zákaznické zóně.
TIP: Abyste se podobným situacím vyhnuli a platba proběhla vždycky včas, doporučujeme nastavit opakovanou platbu kartou.