Co se stane, když není uhrazen žádný balíček

Na dekódovací kartě, na které není uhrazen žádný programový balíček k jeho Datu splatnosti, je v souladu s platnými Všeobecnými obchodními podmínkami zastaveno poskytování služeb Skylink. Dekódovací karta tím není znehodnocena a může být do jednoho roku od Data splatnosti opět aktivována, a to uhrazením - předplacením libovolného programového balíčku. V opačném případě bude po uplynutí jednoho roku dekódovací karta vyřazena ze zákaznické evidence Skylinku. Kartu lze i v tomto případě znovu aktivovat, ovšem již je na této kartě opět potřeba registrovat služby Skylink a uhradit jednorázový Reaktivační poplatek (viz Ceník).

Několikanásobná úhrada jednorázového předplatného programového balíčku, nezakládá právo na čerpání těchto služeb za stávajících cen také po uplynutí 1 roku od úhrady. Skylink si vyhrazuje právo převést tyto přeplatky do kreditu zákazníka.

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všechna práva vyhrazena
Skylink® je obchodní značka vlastněná Canal+ Luxembourg S. à r.l.
se sídlem Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905