Co mám udělat v případě úmrtí majitele satelitních služeb?
1. Přepis služeb satelitní televize Skylink na jinou osobou
Pokud máte zájem pokračovat ve využívání služeb satelitní televize Skylink, můžete je jednoduše zdarma přepsat na novou osobu, a to změnou registrace satelitní karty. Stačí vyplnit příslušný formulář a my zařídíme vše ostatní.
Jak na to
• Připravte si čísla všech satelitních karet, které chcete přeregistrovat na novou osobu.
• Vyplňte kontaktní formulář Změna registrace karty Skylink.
- Přiložte kopii úmrtního listu.
- Do formuláře uveďte, které satelitní karty chcete ponechat a které již dále používány nebudou (pokud možno, včetně důvodu nepoužívání, a to do textového pole Text Vašeho sdělení).
- Chcete-li nově navést úhradu služeb na platební metodu SIPO/Inkaso, uveďte to prosím do textového pole Text Vašeho sdělení, a to včetně spojovacího čísla SIPO nebo čísla bankovního účtu.
- Předplatné služeb na další období uhraďte dle ceníku.
- Aktivní služby budou převedeny na základě Vaší žádosti jako dědice. Kontrolu aktivních služeb provedete zde (www.skylink.cz) v sekci Ověření služeb na kartě.
O vyřízení žádosti Vás budeme zpětně informovat prostřednictvím e-mailu (obvykle do 10 pracovních dnů). V případě potřeby doplnění informací, Vás budeme kontaktovat telefonicky, a to na telefonní číslo uvedené ve Vaši žádosti.
2. Ukončení služeb
Pokud chcete služby satelitní televize Skylink ukončit, kontaktujte prosím naši on-line podporu na chatu (k dispozici jsme Vám v pracovních dnech od 8 do 20 hodin).
Postup ukončení služeb
• Kontaktujte Zákaznický servis Skylinku, a to prostřednictvím chatu nebo kontaktního formuláře.
• Uveďte důvod ukončení služeb.
• Přiložte kopii úmrtního listu.
• Dohodneme se na ukončení služeb.
Poznámka: Nevyčerpané předplatné a přeplatky je možné vrátit po doložení dědického řízení.