Chybová hlášení a jejich řešení


Nejčastější otázky a odpovědi týkající se služby Skylink Live TV si můžete přečíst v přehledném dokumentu Podrobný popis služby.

V dokumentu Chybová hlášení a jejich řešení naleznete rady co dělat, když vám nehrají programy ve Skylink Live TV.

Jak aktivovat Skylink Live TV ve vaši chytré TV ve dvou krocích naleznete zde.

Maximální počet současných sledování Premier Leagu na CANAL+ Sport - Chybová hláška (A100)
Pokud vidíte na svém zařízení chybovou hlášku (A100) - Dosáhli jste maxiálního počtu současých vysílání (steramů). Zastavte prosím sledování, na některém z používaných zařízení. Současné sledování je u programů CANAL+ Sport omezeno pouze na dvě zařízení. Ostatní programy v nabídce internetové televize Skylink je možné sledovat současně až na 4 zařízeních.

Zhoršená kvalita obrazu na na CANAL+ Sport ve Skylink Live TV
Většina moderních Smart televizorů je vybavena funkcí, která umožňuje zvyšovat snímkovou frekvenci obsahu, u různých výrobců se tato funkce nazývá odlišně:
•    Samsung - Auto Motion Plus
•    LG – TruMotion
•    Panasonic - Intelligent Frame Creation (IFC)
•    Philips - Motion Style
•    Sony – Motionflow
Pokud máte tuto funkci ve vaši TV aktivovanou nebo nastavenou na maximum, může docházet k degradaci obrazu (stíny kolem rychle se pohybujících objektů, rozfázovaný pohyb, atp.). Proto doporučujeme tuto funkci vypnout, případně nastavit na minimum (dle možnosti vaši TV).

Upozornění: Skylink Live TV není kompatibilní s Android zařízeními, která nemají certifikovaný operační systém Android nebo Android TV. Aplikace Skylink Live TV není kompatibilní také se zařízeními která mají tzv. rootnutý operační systém. Na těchto zařízení aplikaci Skylink Live TV naistalujete, nebude ale možné si přehrát jakýkoliv obsah.

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všechna práva vyhrazena
Skylink® je obchodní značka vlastněná Canal+ Luxembourg S. à r.l.
se sídlem Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905