Chybová hlášení a jejich řešení


Nejčastější otázky a odpovědi týkající se služby Skylink Live TV si můžete přečíst v přehledném dokumentu Podrobný popis služby.

V dokumentu Chybová hlášení a jejich řešení naleznete rady co dělat, když vám nehrají programy ve Skylink Live TV.

Jak aktivovat Skylink Live TV ve vaši chytré TV ve dvou krocích naleznete zde.

Maximální počet současných sledování - Chybová hláška (A100)
Pokud vidíte na svém zařízení chybovou hlášku (A100) - Dosáhli jste maxiálního počtu současých vysílání (steramů). Zastavte prosím sledování, na některém z používaných zařízení. Současné sledování je omezeno pouze na dvě zařízení.

Zhoršená kvalita obrazu na na CANAL+ Sport ve Skylink Live TV
Většina moderních Smart televizorů je vybavena funkcí, která umožňuje zvyšovat snímkovou frekvenci obsahu, u různých výrobců se tato funkce nazývá odlišně:
•    Samsung - Auto Motion Plus
•    LG – TruMotion
•    Panasonic - Intelligent Frame Creation (IFC)
•    Philips - Motion Style
•    Sony – Motionflow
Pokud máte tuto funkci ve vaši TV aktivovanou nebo nastavenou na maximum, může docházet k degradaci obrazu (stíny kolem rychle se pohybujících objektů, rozfázovaný pohyb, atp.). Proto doporučujeme tuto funkci vypnout, případně nastavit na minimum (dle možnosti vaši TV).

Upozornění: Skylink Live TV není kompatibilní se zařízeními Android, která nemají certifikovaný operační systém Android, Android TV anebo Google TV. Aplikace Skylink Live TV rovněž není kompatibilní se zařízeními, která mají tzv. rootnutý operační systém. Do těchto zařízení aplikaci Skylink Live TV sice nainstalujete, nebude však možné si cokoliv pustit.

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všechna práva vyhrazena
Skylink® je obchodní značka vlastněná Canal+ Luxembourg S. à r.l.
se sídlem Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905