Co můžete dělat v Zákaznické zóně?
V Zákaznické zóně mohou zákazníci Skylinku sami, jednoduše a bezpečně provádět řadu zákaznických úkonů, aniž by museli kontaktovat Zákaznický servis Skylinku:
- udržovat si stálý přehled o všech aktivních službách, historii objednávek či výši kreditu na své dekódovací kartě,
- spravovat svůj zákaznický účet (aktualizovat kontaktní adresu, telefon, e-mail, formu zasílání magazínu Skylink TV),
- spravovat své dekódovací karty včetně karet NEXT (registrovat, přejmenovávat, zasílat autorizační zápisy, měnit PIN kód rodičovské kontroly),
- nakupovat služby Skylink,
- zasílat Skylinku své zákaznické dotazy prostřednictvím některého z kontaktních formulářů.
Nezákazníci Skylinku (ti, kteří nevlastní dekódovací kartu) mohou v Zákaznické zóně:
- zažádat o akci Přejděte ke Skylinku za 1 Kč
- nakoupit sateltiní přijímač/CA modul nebo satelitní komplet
- koupit dárkový poukaz na programové balíčky Skylinku