Co můžete dělat v Zákaznické zóně?

Zákaznické zóně mohou zákazníci Skylinku sami, jednoduše a bezpečně provádět řadu zákaznických úkonů, aniž by museli kontaktovat Zákaznický servis Skylinku:

  • udržovat si stálý přehled o všech aktivních službách, historii objednávek či výši kreditu na své dekódovací kartě,
  • spravovat svůj zákaznický účet (aktualizovat kontaktní adresu, telefon, e-mail, formu zasílání magazínu Skylink TV,
  • spravovat své dekódovací karty (registrovat, přejmenovávat, zasílat autorizační zápisy, měnit PIN kód rodičovské kontroly,
  • nakupovat služby Skylink,
  • zasílat Skylinku své zákaznické dotazy prostřednictvím některého z kontaktních formulářů.

Nezákazníci Skylinku (ti, kteří nevlastní dekódovací kartu) mohou v Zákaznické zóně:

  • zažádat o akci Přejděte ke Skylinku za 1 Kč
  • nakoupit dekódovací kartu nebo sateltiní přijímač/CA modul
  • koupit dárkový poukaz na programové balíčky Skylinku