Rychlá pomoc

Odpovězte na otázky níže a Rychlá pomoc zobrazí řešení Vašeho problému.
Hraje vám alespoň jeden libovolný program?
Ne
Ano

Problém není na straně Skylinku, ale na vašem satelitním přijímacím zařízení.
Patrně nemáte anténu nasměrovánu na Astru 23,5°E, ale na jiný satelit.

Prováděl jste v poslední době nějaké změny v nastavení přijímače nebo jste vyměnil část sestavy?

Měnil jsem nastavení přijímače Vyměnil jsem přijímač Vyměnil jsem jinou část sestavy (parabolu, kabeláž) Neprováděl jsem žádné změny

Doporučujeme obnovit tovární nastavení přijímače a následně ho znovu nastavit pro příjem programů Skylink.

Aktuální parametry pro naladění programů Skylink najdete zde.

Pro ladění programů vstupte do menu vašeho přijímače a najděte si položku manuálního ladění. Při ladění prosím postupujte dle manuálu od vašeho přijímače. Návody pro nejběžnější modely přijímačů najdete zde.

Podařilo se mi obnovit nastavení a znovu naladit programy Ladění se nezdařilo nebo jsem nenašel svůj typ přijímače
Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Programovou nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.
Pokud se vám ladění nezdařilo, kontaktujte prosím svého technika nebo prodejce satelitní techniky. Problém nebude na straně Skylinku a není účelné kontaktovat Zákaznický servis.

Nový přijímač je třeba nastavit pro příjem programů Skylink.

Aktuální parametry pro naladění programů Skylink najdete zde.

Pro ladění programů vstupte do menu vašeho přijímače a najděte si položku manuálního ladění. Při ladění prosím postupujte dle manuálu od vašeho přijímače. Návody pro nejběžnější modely přijímačů najdete zde.

Podařilo se mi obnovit nastavení a znovu naladit programy Ladění se nezdařilo nebo jsem nenašel svůj typ přijímače
Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Programovou nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.
Pokud se vám ladění nezdařilo, kontaktujte prosím svého technika nebo prodejce satelitní techniky. Problém nebude na straně Skylinku a není účelné kontaktovat Zákaznický servis.

Zkontrolujte prosím, jestli jsou všechny kabely správně zapojeny.

Kabely jsou správně zapojeny a vše již funguje Všechny kabely jsou zapojeny správně, ale programy stále nehrají
Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Programovou nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.
Příčina problému bude pravděpodobně ve vašem satelitním kompletu (satelitní anténa, kabeláž, konektory, …). Kontaktujte prosím svého technika nebo prodejce satelitní techniky. Problém nebude na straně Skylinku a není účelné kontaktovat Zákaznický servis.

Problém může být způsoben závadou některé z částí sestavy. Zkontrolujte prosím, jestli jsou všechny kabely správně zapojeny.

Kabely jsou správně zapojeny a vše již funguje Kabely jsou správně zapojeny, ale televize stále nehraje
Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Programovou nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.
Obraťte se prosím na svého technika, aby zkontroloval nastavení vašeho satelitního kompletu.
Hraje vám ČT24?
Ne
Ano

Problém není na straně Skylinku, ale na vašem satelitním přijímacím zařízení.
Patrně nemáte anténu nasměrovánu na Astru 23,5°E, ale na jiný satelit.

Prováděl jste v poslední době nějaké změny v nastavení přijímače nebo jste vyměnil část sestavy?

Měnil jsem nastavení přijímače Vyměnil jsem přijímač Vyměnil jsem jinou část sestavy (parabolu, kabeláž) Neprováděl jsem žádné změny

Doporučujeme obnovit tovární nastavení přijímače a následně ho znovu nastavit pro příjem programů Skylink.

Aktuální parametry pro naladění programů Skylink najdete zde.

Pro ladění programů vstupte do menu vašeho přijímače a najděte si položku manuálního ladění. Při ladění prosím postupujte dle manuálu od vašeho přijímače. Návody pro nejběžnější modely přijímačů najdete zde.

Podařilo se mi obnovit nastavení a znovu naladit programy Ladění se nezdařilo nebo jsem nenašel svůj typ přijímače
Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Programovou nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.
Pokud se vám ladění nezdařilo, kontaktujte prosím svého technika nebo prodejce satelitní techniky. Problém nebude na straně Skylinku a není účelné kontaktovat Zákaznický servis.

Nový přijímač je třeba nastavit pro příjem programů Skylink.

Aktuální parametry pro naladění programů Skylink najdete zde.

Pro ladění programů vstupte do menu vašeho přijímače a najděte si položku manuálního ladění. Při ladění prosím postupujte dle manuálu od vašeho přijímače. Návody pro nejběžnější modely přijímačů najdete zde.

Podařilo se mi obnovit nastavení a znovu naladit programy Ladění se nezdařilo nebo jsem nenašel svůj typ přijímače
Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Programovou nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.
Pokud se vám ladění nezdařilo, kontaktujte prosím svého technika nebo prodejce satelitní techniky. Problém nebude na straně Skylinku a není účelné kontaktovat Zákaznický servis.

Zkontrolujte prosím, jestli jsou všechny kabely správně zapojeny.

Kabely jsou správně zapojeny a vše již funguje Všechny kabely jsou zapojeny správně, ale programy stále nehrají
Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Programovou nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.
Příčina problému bude pravděpodobně ve vašem satelitním kompletu (satelitní anténa, kabeláž, konektory, …). Kontaktujte prosím svého technika nebo prodejce satelitní techniky. Problém nebude na straně Skylinku a není účelné kontaktovat Zákaznický servis.

Problém může být způsoben závadou některé z částí sestavy. Zkontrolujte prosím, jestli jsou všechny kabely správně zapojeny.

Kabely jsou správně zapojeny a vše již funguje Kabely jsou správně zapojeny, ale televize stále nehraje
Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Programovou nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.
Obraťte se prosím na svého technika, aby zkontroloval nastavení vašeho satelitního kompletu.
Hraje vám ČT1?
Ne
Ano

Možnou příčinou problému je neuhrazený Servisní poplatek.
Zadejte prosím číslo vaší dekódovací karty:

Hraje vám TV Nova?
Ne
Ano

Možnou příčinou problému je neuhrazený Servisní poplatek.
Zadejte prosím číslo vaší dekódovací karty:

Hraje vám RETRO?
Ne
Ano

Váš satelitní přijímač pravděpodobně nepodporuje formát MPEG4.
Pro příjem pořadů vysílaných v HD kvalitě musí váš přijímač podporovat formát MPEG4.

Ujistěte se prosím, že máte správně naladěný program RETRO. Aktuální parametry pro naladění programů.

Značka a typ satelitního přijímače:

 - 
Hraje vám alespoň jeden placený program?
Ne
Ano

Zde si můžete ověřit, jaké balíčky jsou na vaší kartě aktivní.
Zadejte prosím číslo vaší satelitní karty: