Informace pro zákazníky TMT

Služby satelitní televize pro původní zákazníky T-Mobile Televize zajišťuje od 1. 12. 2014 satelitní platforma Skylink. 

 TV karty s původním tarifem Start

Pro TV karty s tarifem Start byly dne 1. 5. 2015 původní Podmínky poskytování služeb Skylink T-Mobile Televize (Konsolidované podmínky poskytování služeb Skylink TMT) nahrazeny Všeobecnými obchodními podmínkami Skylink (ke stažení zde). Zároveň došlo k nahrazení původního Ceníku služeb Skylink TMT aktuálním Ceníkem Skylink (ke stažení zde) – na TV karty se začal vztahovat Servisní poplatek (první splatnost nastává až 24 měsíců po registraci TV karty).

Servisní poplatek pokrývá náklady na provoz, administraci, technické zajištění a zákaznický servis satelitní televize Skylink. Na každé TV kartě s uhrazeným Servisním poplatkem je automaticky dostupný programový balíček Digital. U všech ostatních (placených) balíčků Skylink je Servisní poplatek již zahrnut v ceně. V případě neuhrazení Servisního poplatku k jeho Datu splatnosti dojde, v souladu s čl. 3.6. Všeobecných obchodních podmínek Skylink, k zastavení poskytování služby Skylink. Po připsání platby na účet Skylinku je služba Skylink automaticky obnovena.

Další informace o Servisním poplatku včetně ověření Data splatnosti pro vaši TV kartu a postupu pro jeho úhradu najdete zde.

Uvedené změny jsou v souladu s výše uvedenými Konsolidovanými podmínkami. Zákazníci, kteří se změnou Podmínek a Ceníku nesouhlasí, mají právo bez jakýchkoli sankcí a dalších závazků smlouvu písemně vypovědět (poštou na adresu Zákaznického Servisu Skylink nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.)

TV karty s původními tarify Standard a Premium nebo doplňkovými balíčky

Původní programová nabídka zůstala zachována respektive byla vylepšena – i nadále lze přijímat všechny televizní programy v té nejlepší kvalitě.

Nedošlo k žádným technickým změnám – nebylo potřeba měnit zařízení pro příjem satelitní televize (anténu, přijímač ani TV kartu).

Podmínky poskytování služeb se nezměnily – nebylo potřeba podepisovat žádnou novou smlouvu (konsolidovaná verze podmínek je ke stažení zde).

Všechny potřebné informace o satelitním přijímači jsou k dispozici zde (Základní parametry, Návod k obsluze, Postup pro aktualizaci firmware, Postup pro nahrání konfiguračního souboru a Konfigurační soubor).

Platby za služby

Vyúčtování za poskytnuté placené služby na TV kartě jsou zasílány zpravidla počátkem měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byly služby čerpány (v případě elektronické verze do 3. dne v měsíci, v případě papírové verze do 7. dne v měsíci).

Součástí vyúčtování placených služeb jsou následující platební údaje:

Adresa majitele účtu:
Satelitní televize Skylink, P.O.BOX 4, 709 00 Ostrava 9, Česká republika
Číslo účtu / Kód banky:
43-0843190287 / 0100
Variabilní symbol:
Číslo dokladu měsíčního vyúčtování (unikátní pro každý doklad)
Specifický symbol:
Číslo zákazníka přidělené Skylinkem (unikátní pro každého zákazníka)


V případě platební metody Inkaso z účtu, je potřeba mít nastaveno v bance povolení Inkasa ve prospěch bankovního účtu Skylink číslo 43-0843190287 / 0100.

Změna programové nabídky

Stávající tarify i doplňkové služby zůstávají zachovány, ale již není možné je nově aktivovat.

V případě rozšíření či změny programové nabídky je možné přejít již jen na nové tarify TMT a doplňkové balíčky TMT (viz Programová nabídka Skylink TMT a Ceník služeb Skylink TMT).

Pro provedení změny vždy kontaktujte Zákaznický servis Skylinku – viz kontakty níže.

Změna programové nabídky není možná v případě, kdy je zákazník v prodlení s platbami (žádné z doručených Vyúčtování nesmí být po Datu splatnosti).

Co dělat když máte nějaký technický problém?

V případě technického problému kontaktujte Zákaznický servis Skylinku. Naši operátoři se vám pokusí pomoci problém odstranit. V závažnějších případech vám můžeme zprostředkovat také kontakt s naším servisním partnerem, který vám pomůže problém odstranit přímo ve vaší domácnosti. V případě závady na vašem satelitním přijímači v záruční době, je dle Podmínek třeba kontaktovat místo, kde byla služba T-Mobile Televize původně objednána anebo kde byl satelitní přijímač zakoupen.