SIPO, Inkaso

SIPO

Inkasní služba České pošty SIPO je ideální pro pravidelnou měsíční úhradu předplatného nebo Servisního poplatku, protože sdružuje platby za služby různých dodavatelů (elektřina, plyn, satelit apod.). Zákazníci, kteří již SIPO využívají pro platby jiným dodavatelům, mají přidělené tzv. spojovací číslo. Při platbě pomocí Inkasa z účtu Skylink automaticky zajišťuje předpis plateb a jejich inkaso z bankovního účtu zákazníka.

Pro nastavení SIPO lze využít některou z následujících možností:

  •  V Zákaznické zóně​ a webu Skylinku. Vybrané služby jsou v tom případě aktivovány během několika minut.
  •  Kontaktováním Zákaznického servisu
              - telefonicky (595 694 310)
              - kontaktním formulářem
              - poštou (P.O. BOX č. 4, 709 00 Ostrava 9)

V objednávce SIPO je nezbytné uvést následující údaje:

  • jméno, příjmení, adresu bydliště, telefonický, případně e-mailový kontakt
  • číslo dekódovací karty (uvedeno na zadní straně karty pod čárovým kódem)
  • požadované služby (Servisní poplatek nebo název balíčku)
  • spojovací číslo SIPO

U písemné objednávky jsou požadované služby aktivovány obvykle do tří dnů od jejího doručení na naší adresu.

Inkaso z účtu

Při platbě pomocí Inkasa z účtu Skylink automaticky zajišťuje inkaso z bankovního účtu zákazníka. Nejsnáze lze Inkaso z bankovního účtu aktivovat v Zákaznické zóně. Vybrané služby jsou tak aktivovány během několika minut.

Zákazník musí ale zároveň nahlásit ve své bance souhlas s Inkasem z bankovního účtu, a to buď osobně na přepážce, nebo přes internet banking anebo telefonicky. Při zadávání souhlasu je potřeba uvést číslo účtu Skylinku: 43-0843190287/0100 a limitní částku pro inkaso (pro případ vynechání jedné platby je vhodné nastavit minimálně dvojnásobek celkové měsíční platby). Při zadávání souhlasu s inkasem nezadáváte žádný specifický ani variabilní symbol.