SIPO, Inkaso

Platby prostřednictvím SIPO a Inkaso z účtu jsou možné pouze za služby satelitní televize Skylink. Platby za služby internetové televize Skylink nelze realizovat prostřednictvím SIPO a Inkaso z účtu.

SIPO

Inkasní služba České pošty SIPO je ideální pro pravidelnou měsíční úhradu předplatného, protože sdružuje platby za služby různých dodavatelů (elektřina, plyn, satelit apod.). Zákazníci, kteří již SIPO využívají pro platby jiným dodavatelům, mají přidělené tzv. spojovací číslo

Pro nastavení SIPO lze využít některou z následujících možností:

  •  V Zákaznické zóně​ Skylinku. Vybrané služby jsou v tom případě aktivovány během několika minut.
  •  Kontaktováním Zákaznického servisu (připravte si prosím spojovací číslo SIPO)
              - prostřednictvím chatu
              - telefonicky (595 694 310)
              - prostřednictvím kontaktního formuláře
              - poštou (P. O. BOX 4, 709 00 Ostrava 9)

V objednávce SIPO je nezbytné uvést následující údaje:

  • jméno, příjmení, adresu bydliště, telefonický, případně e-mailový kontakt
  • číslo dekódovací karty (uvedeno na zadní straně karty pod čárovým kódem)
  • požadované služby (název balíčku)
  • spojovací číslo SIPO

U písemné objednávky jsou požadované služby aktivovány obvykle do tří dnů od jejího doručení na naší adresu.

V případě, že se Vám z jakéhokoliv důvodů nepodaří provést platbu SIPO v daném měsíci, je potřeba zvolit jiný způsob úhrady a provést platbu co nejdříve, tak abyste nepřišli o své oblíbené programy. Pro úhradu služeb si můžete vybrat kteroukoliv z platebních metod.

Inkaso z účtu

Inkaso z účtu je také ideální pro pravidelnou měsíční úhradu balíčků, kdy Skylink automaticky zajišťuje Inkaso z bankovního účtu zákazníka. Nejsnáze lze Inkaso z bankovního účtu aktivovat v Zákaznické zóně. Vybrané služby jsou tak aktivovány během několika minut.

Zákazník musí ale zároveň nahlásit ve své bance souhlas s Inkasem z bankovního účtu, a to buď osobně na přepážce, nebo přes internet banking anebo telefonicky. Při zadávání souhlasu je potřeba uvést:

  • číslo účtu Skylinku: 2068500107/2600
  • limitní částku pro inkaso (pro případ vynechání jedné platby je vhodné nastavit minimálně dvojnásobek celkové měsíční platby) 
  • Při zadávání souhlasu s inkasem nezadáváte žádný specifický ani variabilní symbol.
     

V případě, že chcete  změnit, zastavit či pozastavit platby prostřednictvím metod SIPO nebo Inkaso z účtu musíte kontaktovat Zákaznický servis. Pro vyřízení požadavku si prosím nachystejte spojovací číslo SIPO nebo číslo bankovního účtu. Berte prosím v potaz to, že datum odpojení služeb Skylink se může prodloužit o jeden měsíc, a to v případě, že je Vaše poslední platba v určitý okamžik na cestě z Vaší pošty nebo banky.

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všechna práva vyhrazena
Skylink® je obchodní značka vlastněná Canal+ Luxembourg S. à r.l.
se sídlem Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905