Co můžete dělat v Zákaznické zóně?

Zákaznické zóně mohou zákazníci Skylinku sami, jednoduše a bezpečně provádět řadu zákaznických úkonů, aniž by museli kontaktovat Zákaznický servis Skylinku:

  • Udržovat si stálý přehled o všech aktivních službách, historii objednávek či výši kreditu na své dekódovací kartě,
  • spravovat svůj zákaznický účet (aktualizovat kontaktní adresu, telefon, e-mail, formu zasílání magazínu Skylink TV, …),
  • spravovat své dekódovací karty (registrovat, přejmenovávat, zasílat autorizační zápisy, měnit PIN kód rodičovské kontroly, …),
  • nakupovat služby Skylink,
  • zasílat Skylinku své zákaznické dotazy prostřednictvím některého z kontaktních formulářů.

Práce v Zákaznické zóně je velmi jednoduchá a intuitivní, ale pro ještě lepší pochopení možností a způsobu práce v Zákaznické zóně zákazníkům může přispět také návodné instruktážní video.