Co můžete dělat v Zákaznické zóně?

Díky Zákaznické zóně máte vždy přehled o všech akčních nabídkách a sami si spravujete Váš účet a služby. Zákaznická zóna Vám umožňuje:

  • mít stálý přehled o všech aktivních službách, historii objednávek či výši kreditu na Vaší dekódovací kartě,
  • spravovat zákaznický účet (aktualizovat kontaktní adresu, telefon, e-mail, způsob zasílání magazínu Skylink TV),
  • spravovat dekódovací karty včetně karet NEXT (registrovat, přejmenovávat, zasílat autorizační zápisy, měnit PIN kód rodičovské kontroly),
  • nakupovat služby Skylink,
  • zasílat dotazy prostřednictvím kontaktního formuláře.

Chcete jako první vědět o všech akčních nabídkách, výhodných slevách či nejnovějších filmech a seriálech? Dejte nám v Zákaznické zóně svůj souhlas se zasíláním zpráv a nic Vám neunikne!

Nezákazníci Skylinku (ti, kteří nevlastní dekódovací kartu) mohou v Zákaznické zóně:

  • zažádat o akci Přejděte ke Skylinku za 1 Kč,
  • nakoupit sateltiní přijímač/CA modul nebo satelitní komplet,
  • koupit dárkový poukaz na programové balíčky Skylinku.

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všechna práva vyhrazena
Skylink® je obchodní značka vlastněná Canal+ Luxembourg S. à r.l.
se sídlem Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905