Homepage   Praktické informace a Kontakty   Rychlá pomoc: Jak na to

Rychlá pomoc: Jak na to

Přestaly vám náhle hrát některé z programů FANDA, TELKA, SMÍCHOV, Prima LOVE, Prima ZOOM, DAJTO, Retro Music TV, TV Barrandov, Nova Cinema, Prima COOL, JOJ Plus, Doma, Nova, Prima, Markíza a TV JOJ?

Příčinou může být skutečnost, že ještě stále užíváte starý typ dekódovací karty (CryptoWorks) – více informací najdete zde.

Hraje vám alespoň jeden libovolný program?

Ne
Ano

Hraje vám ČT24?

Ne
Ano

Hraje vám ČT1?

Ne
Ano

Hraje vám TV Nova?

Ne
Ano

Hraje vám alespoň jeden placený program?

Ne
Ano

Problém není na straně Skylinku, ale na vašem satelitním přijímacím zařízení.

Prováděl jste v poslední době nějaké změny v nastavení přijímače nebo jste vyměnil část sestavy?

  • Měnil jsem nastavení přijímače
  • Vyměnil jsem přijímač
  • Vyměnil jsem jinou část sestavy (parabolu, kabeláž)
  • Neprováděl jsem žádné změny

Doporučujeme obnovit tovární nastavení přijímače a následně ho znovu nastavit pro příjem programů Skylink.

Aktuální parametry pro naladění programů Skylink najdete zde.

Pro ladění programů vstupte do menu vašeho přijímače a najděte si položku manuálního ladění. Při ladění prosím postupujte dle manuálu od vašeho přijímače. Návody pro nejběžnější modely přijímačů najdete zde.

  • Podařilo se mi obnovit nastavení a znovu naladit programy
  • Ladění se nezdařilo nebo jsem nenašel svůj typ přijímače

Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Skylink nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.

Pokud se vám ladění nezdařilo, kontaktujte prosím svého technika nebo prodejce satelitní techniky. Problém nebude na straně Skylinku a není účelné kontaktovat Zákaznický servis.

Nový přijímač je třeba nastavit pro příjem programů Skylink.

Aktuální parametry pro naladění programů Skylink najdete zde.

Pro ladění programů vstupte do menu vašeho přijímače a najděte si položku manuálního ladění. Při ladění prosím postupujte dle manuálu od vašeho přijímače. Návody pro nejběžnější modely přijímačů najdetezde.

  • Podařilo se mi obnovit nastavení a znovu naladit programy
  • Ladění se nezdařilo nebo jsem nenašel svůj typ přijímače

Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Skylink nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.

Pokud se vám ladění nezdařilo, kontaktujte prosím svého technika nebo prodejce satelitní techniky. Problém nebude na straně Skylinku a není účelné kontaktovat Zákaznický servis.

Zkontrolujte prosím, jestli jsou všechny kabely správně zapojeny.

  • Kabely jsou správně zapojeny a vše již funguje
  • Všechny kabely jsou zapojeny správně, ale programy stále nehrají.

Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Skylink nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.

Příčina problému bude pravděpodobně ve vašem satelitním kompletu (satelitní anténa, kabeláž, konektory, …).

Kontaktujte prosím svéhotechnika nebo prodejce satelitní techniky. Problém nebude na straně Skylinku a není účelné kontaktovat Zákaznický servis.

Problém může být způsoben závadou některé z částí sestavy. Zkontrolujte prosím, jestli jsou všechny kabely správně zapojeny.

  • Kabely jsou správně zapojeny a vše již funguje
  • Kabely jsou správně zapojeny, ale televize stále nehraje

Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Skylink nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.

Obraťte se prosím na svého technika, aby zkontroloval nastavení vašeho satelitního kompletu.

Problém není na straně Skylinku, ale na vašem satelitním přijímacím zařízení.
Patrně nemáte anténu nasměrovánu na Astru 23,5°E, ale na jiný satelit.


Prováděl jste v poslední době nějaké změny v nastavení přijímače nebo jste vyměnil část sestavy?

  • Měnil jsem nastavení přijímače
  • Vyměnil jsem přijímač
  • Vyměnil jsem jinou část sestavy (parabolu, kabeláž)
  • Neprováděl jsem žádné změny

Doporučujeme obnovit tovární nastavení přijímače a následně ho znovu nastavit pro příjem programů Skylink.

Aktuální parametry pro naladění programů Skylink najdete zde.

Pro ladění programů vstupte do menu vašeho přijímače a najděte si položku manuálního ladění. Při ladění prosím postupujte dle manuálu od vašeho přijímače. Návody pro nejběžnější modely přijímačů najdete zde.

  • Podařilo se mi obnovit nastavení a znovu naladit programy
  • Ladění se nezdařilo nebo jsem nenašel svůj typ přijímače

Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Skylink nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.

Pokud se vám ladění nezdařilo, kontaktujte prosím svého technika nebo prodejce satelitní techniky. Problém nebude na straně Skylinku a není účelné kontaktovat Zákaznický servis.

Nový přijímač je třeba nastavit pro příjem programů Skylink.

Aktuální parametry pro naladění programů Skylink najdete zde.

Pro ladění programů vstupte do menu vašeho přijímače a najděte si položku manuálního ladění. Při ladění prosím postupujte dle manuálu od vašeho přijímače. Návody pro nejběžnější modely přijímačů najdete zde.

  • Podařilo se mi obnovit nastavení a znovu naladit programy
  • Ladění se nezdařilo nebo jsem nenašel svůj typ přijímače

Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Skylink nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.

Pokud se vám ladění nezdařilo, kontaktujte prosím svého technika nebo prodejce satelitní techniky. Problém nebude na straně Skylinku a není účelné kontaktovat Zákaznický servis.

Zkontrolujte prosím, jestli jsou všechny kabely správně zapojeny.

  • Kabely jsou správně zapojeny a vše již funguje
  • Všechny kabely jsou zapojeny správně, ale programy stále nehrají.

Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Skylink nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.

Příčina problému bude pravděpodobně ve vašem satelitním kompletu (satelitní anténa, kabeláž, konektory, …).

Kontaktujte prosím svého technika nebo prodejce satelitní techniky. Problém nebude na straně Skylinku a není účelné kontaktovat Zákaznický servis.

Problém může být způsoben závadou některé z částí sestavy. Zkontrolujte prosím, jestli jsou všechny kabely správně zapojeny.

  • Kabely jsou správně zapojeny a vše již funguje
  • Kabely jsou správně zapojeny, ale televize stále nehraje

Jsme rádi, že jsme vám pomohli. Pokračovat můžete na Hlavní stránku, Skylink nabídku, Konfigurátor nabídky, Ceník.

Obraťte se prosím na svého technika, aby zkontroloval nastavení vašeho satelitního kompletu.

Možnou příčinou problému je neuhrazený Servisní poplatek.
Zadejte prosím číslo vaší dekódovací karty:

Možnou příčinou problému je neuhrazený Servisní poplatek.
Zadejte prosím číslo vaší dekódovací karty:

Zde si můžete ověřit, jaké balíčky jsou na vaší kartě aktivní.
Zadejte prosím číslo vaší dekódovací karty:

Všechny provozovny sázkové kanceláře Tipsport a vybrané prodejny satelitní techniky a elektro poskytují možnost uhradit předplatné nebo poplatky za služby Skylinku v hotovosti a provádět okamžitou aktivaci placených služeb.

Seznam prodejců je k dispozici na webu Skylinku. Prodejny, které přijímají hotovostní platby, mají u svého záznamu ikonu Aktivace placených programů. Pro identifikaci platby je třeba znát číslo dekódovací karty, které je uvedeno na zadní straně karty pod čárovým kódem.

Při platbě v sázkové kanceláři Tipsport zákazník získá kupón, pomocí kterého je následně potřeba služby aktivovat následujícími způsoby:
- Aktivaci je možné provést pomocí SMS ve tvaru: SKYLINK KÓDKUPONU ČÍSLOKARTY na číslo 903 55 07 (cena SMS je 7 Kč).
- Druhou možností je aktivovat přes registrační web Skylink. Po přihlášení je třeba v menu zvolit Přehled a správa služeb - Aktivovat kupónem - Vložit číslo kupónu.

Vybrané služby jsou následně aktivovány během několika minut.

Platba platební nebo kreditní kartou

Platba kartou je vhodná pro úhradu předplatného nebo poplatků. Výhodou je prakticky okamžitá aktivace vybraných služeb. Pro úhradu služeb Skylink lze použít karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro.

Objednávka služeb

Objednávku a následnou platbu kartou je možné provést po přihlášení do sekce Registrace a správa služeb. Zde je třeba zvolit požadované služby, po přesměrování na zabezpečený portál platebního systému MUZO zadat číslo platební karty a potvrdit platbu.

Vybrané služby budou aktivní během několika minut po schválení platební transakce. Upozornění: platební karta musí mít povoleny internetové platby.

Platba prostřednictvím platební brány GoPay

Platební brána GoPay centralizuje platební metody do jediného místa tak, aby zákazníkovi nabídla bezpečné platební řešení a jednoduchý postup pro zaplacení služby. Po výběru preferované platební metody je zákazník přesměrován na stránky platební brány GoPay, kde je vyzván k zadání uživatelských údajů a k dokončení platby.

Po přihlášení ke svému zákaznickému účtu na registračním webu Skylinku si zákazník zvolí požadovanou službu, balíček nebo program, který lze ihned online zaplatit. U všech nabízených možností jsou služby aktivovány během několika minut po uhrazení platby.

Nabízené platební metody

GoPay peněženka
GoPay peněženka je elektronická varianta běžné peněženky pro rychlé každodenní platby, posílání nebo přijímání peněz po internetu.
Vhodné pro zákazníky registrované u GoPay.

MoneyBookers peněženka
Elektronická peněženka pro celosvětové internetové platby a mezinárodní převody.
Vhodné pro zákazníky registrované u MoneyBookers.

mPeníze
Platební systém pro bezhotovostní úhrady z běžného účtu vedeného u mBank.
Vhodné pro zákazníky, kteří mají bankovní účet u mBank.

ePlatby
Platební systém pro bezhotovostní úhrady z běžného účtu vedeného u Raiffeisenbank.
Vhodné pro zákazníky, kteří mají bankovní účet u Raiffeisenbank.

MojePlatba
Platební systém pro bezhotovostní úhrady z běžného účtu vedeného u Komerční banky.
Vhodné pro zákazníky, kteří mají bankovní účet u Komerční banky.

Platba poštovní poukázkou typu A, bankovním převodem nebo v hotovosti v bance

Platba poštovní poukázkou, bankovním převodem nebo v hotovosti v bance je vhodná pro úhradu předplatného nebo poplatků. Platbu poštovní poukázkou lze realizovat na přepážce České pošty, ostatní způsoby je možné provést na přepážce banky nebo přes internet banking. V případě platby poštovní poukázkou jsou požadované služby aktivovány do 5 pracovních dnů od připsání platby. V případě platby bankovním převodem nebo v hotovosti v bance jsou služby spuštěny do 3 pracovních dnů od připsání platby na účet.

Jak snadno získat pokyny k platbě převodem

Při objednávce libovolného placeného balíčku Skylink stačí kliknout na tlačítko Objednat. Následně vložíte číslo dekódovací karty a zvolíte délku období, na které chcete balíček objednat. Po potvrzení získáte všechny údaje, nezbytné pro provedení platby bankovním převodem. Samozřejmě je možné si rekapitulaci vytisknout nebo poslat e-mailem.

Pro identifikaci platby je třeba uvést:

  • bankovní účet Skylinku: 43-0843190287/0100,
  • částku v Kč uvedenou v ceníku,
  • specifický symbol uvedený v posledním sloupci ceníku,
  • variabilní symbol (posledních 10 číslic čísla dekódovací karty, uvedeno na zadní straně karty pod čárovým kódem).

Jak Zapltit – SIPO, Inkaso z účtu

Inkasní služba České pošty SIPO je ideální pro pravidelnou měsíční úhradu předplatného nebo Servisního poplatku, protože sdružuje platby za služby různých dodavatelů (elektřina, plyn, satelit apod.). Zákazníci, kteří již SIPO využívají pro platby jiným dodavatelům, mají přidělené tzv. spojovací číslo.

Při platbě pomocí Inkasa z účtu Skylink automaticky zajišťuje předpis plateb a jejich inkaso z bankovního účtu zákazníka.

Skylink poskytuje zákazníkům platícím přes SIPO nebo prostřednictvím Inkasa z účtu bonus ve formě jednoho měsíce objednané služby zdarma. První platba je proto účtována až v následujícím měsíci.

Objednávka prostřednictvím webu Skylink

Nejsnáze si přímé SIPO nebo inkaso z bankovního účtu lze aktivovat na stránce Registrace a správa služeb. Zde je možné zvolit požadované služby a uvést spojovací číslo SIPO (v případě platby SIPO), nebo číslo bankovního účtu zákazníka (v případě platby pomocí inkasa). Vybrané služby jsou následně aktivovány během několika minut.

Objednávka telefonicky nebo poštou

Platbu pomocí SIPO lze objednat také telefonicky na čísle 595 694 310, případně poštou na adrese: P. O. BOX č. 4, 709 00 Ostrava 9.

V objednávce SIPO nebo inkaso je nezbytné uvést následující údaje:

  • jméno, příjmení, adresu bydliště, telefonický, případně e-mailový kontakt,
  • číslo dekódovací karty (uvedeno na zadní straně karty pod čárovým kódem),
  • požadované služby (Servisní poplatek, HD Plus atd.),
  • spojovací číslo SIPO (v případě SIPO), nebo číslo zákazníkova bankovního účtu (v případě inkaso).

U písemné objednávky jsou požadované služby aktivovány obvykle do tří dnů od jejího doručení na naší adresu.

Souhlas s inkasem v bance

Souhlas s přímým inkasem z bankovního účtu je třeba nahlásit bance osobně na přepážce, přes internet banking nebo telefonicky. Při zadávání souhlasu je třeba bance sdělit číslo účtu Skylinku: 43-0843190287/0100 a limitní částku pro inkaso. Limitní částku je vhodné nastavit minimálně na dvojnásobek celkové měsíční platby pro případ vynechání jedné platby.

Trvalý příkaz

Platba trvalým příkazem z bankovního účtu je vhodná pro pravidelnou úhradu měsíčního předplatného základních a prémiových balíčků Skylink nebo Servisního poplatku na jeden rok. Trvalý příkaz můžete zadat na přepážce vaší banky nebo přes internet banking.

Pro identifikaci platby je třeba uvést:

bankovní účet Skylinku: 43-0843190287/0100,

částku v Kč uvedenou v ceníku,

specifický symbol uvedený v posledním sloupci ceníku,

variabilní symbol (posledních 10 číslic čísla dekódovací karty, uvedeno na zadní straně karty pod čárovým kódem).

SIPO, Inkaso z účtu

Inkasní služba České pošty SIPO je ideální pro pravidelnou měsíční úhradu předplatného nebo Servisního poplatku, protože sdružuje platby za služby různých dodavatelů (elektřina, plyn, satelit apod.). Zákazníci, kteří již SIPO využívají pro platby jiným dodavatelům, mají přidělené tzv. spojovací číslo.

Při platbě pomocí Inkasa z účtu Skylink automaticky zajišťuje předpis plateb a jejich inkaso z bankovního účtu zákazníka.

Skylink poskytuje zákazníkům platícím přes SIPO nebo prostřednictvím Inkasa z účtu bonus ve formě jednoho měsíce objednané služby zdarma. První platba je proto účtována až v následujícím měsíci.

Objednávka prostřednictvím webu Skylink

Nejsnáze si přímé SIPO nebo inkaso z bankovního účtu lze aktivovat na stránce Registrace a správa služeb. Zde je možné zvolit požadované služby a uvést spojovací číslo SIPO (v případě platby SIPO), nebo číslo bankovního účtu zákazníka (v případě platby pomocí inkasa). Vybrané služby jsou následně aktivovány během několika minut.

Objednávka telefonicky nebo poštou

Platbu pomocí SIPO lze objednat také telefonicky na čísle 595 694 310, případně poštou na adrese: P. O. BOX č. 4, 709 00 Ostrava 9.

V objednávce SIPO nebo inkaso je nezbytné uvést následující údaje:

  • jméno, příjmení, adresu bydliště, telefonický, případně e-mailový kontakt,
  • číslo dekódovací karty (uvedeno na zadní straně karty pod čárovým kódem),
  • požadované služby (Servisní poplatek, HD Plus atd.),
  • spojovací číslo SIPO (v případě SIPO), nebo číslo zákazníkova bankovního účtu (v případě inkaso).

U písemné objednávky jsou požadované služby aktivovány obvykle do tří dnů od jejího doručení na naší adresu.

Souhlas s inkasem v bance

Souhlas s přímým inkasem z bankovního účtu je třeba nahlásit bance osobně na přepážce, přes internet banking nebo telefonicky. Při zadávání souhlasu je třeba bance sdělit číslo účtu Skylinku: 43-0843190287/0100 a limitní částku pro inkaso. Limitní částku je vhodné nastavit minimálně na dvojnásobek celkové měsíční platby pro případ vynechání jedné platby.

Trvalý příkaz

Platba trvalým příkazem z bankovního účtu je vhodná pro pravidelnou úhradu měsíčního předplatného základních a prémiových balíčků Skylink nebo Servisního poplatku na jeden rok. Trvalý příkaz můžete zadat na přepážce vaší banky nebo přes internet banking.

Pro identifikaci platby je třeba uvést:

bankovní účet Skylinku: 43-0843190287/0100,

částku v Kč uvedenou v ceníku,

specifický symbol uvedený v posledním sloupci ceníku,

variabilní symbol (posledních 10 číslic čísla dekódovací karty, uvedeno na zadní straně karty pod čárovým kódem).

Běžný divák by neměl mít nikdy potřebu dělat reautorizační zápis karty (tz.vyslat žádost, aby na příslušnou kartu byly zaslány instrukce k jejímu provozu) a může sledovat naše programy bez jakéhokoli přerušení.  Podmínkou je, že bude kartu využívat (mít vloženu v zapnutém přijímači naladěném na některý z našich programů) minimálně 3 minuty během 2 týdnů a zároveň minimálně 1 hodinu během 30 dnů.

Pokud divák kartu neužívá po dobu více než 2 týdny avšak méně než 30 dní, musí čekat na dekódování po dobu maximálně 3 minuty. Pokud divák kartu neužívá po dobu více než 30 dní, musí čekat na dekódování po dobu maximálně 1 hodinu. Podmínkou ovšem je, že po tuto dobu bude mít přijímač stále zapnutý na jednom z našich programů (např. ČT1) a nebude přepínat mezi programy. Pokud přepíná programy, může se doba čekání výrazně prodloužit.

Tabulka náběhu/aktivace karty v závislosti na době, kdy divák kartu neužívá

Nabeh-karty.jpg

 

Pokud divák splnil uvedené podmínky a přesto přijímač s kartou nedekóduje, jedná se o problém buďto na straně přijímací (zpravidla přijímač nepropouští korektně instrukce zasílané na kartu) nebo vysílací (na kartu nejsou zasílány zápisy). Závada na vysílací straně může nastat, je však velmi málo pravděpodobná.

Pro vyloučení závady na přijímací straně stačí kartu zasunout do jiného přijímače Skylink READY, který pracuje korektně, a počkat, zda zápisy na kartu dorazí. Pokud zápisy do 30 minut dorazí, je závada na straně přijímací (přijímač). Pokud zápisy nedorazí, je možno zkusit reautorizační zápis karty přes Zákaznickou zónu. Reautorizaci dekódovací karty můžete provést také pomocí odeslání SMS ve tvaru SKYLINK INFO celéčíslodekódovacíkarty na tel. číslo 9035507. Cena SMS je 7 Kč. Pokud reautorizační zápis nepomůže, je nutno kontaktovat Skylink. Obecně lze říci, že reautorizační zápis karty problém přijímací strany (špatný průchod instrukcí přijímačem/CAM) neřeší, jen ho odkládá.

Součástí  datového toku, který je vysílaný přes satelit, jsou instrukce podmíněného přístupu, které se zapisují na karty. Instrukce se posílají pro jednotlivé karty cyklicky pořád dokola. Jedná se o různé zápisy s různou trvanlivostí a vysílají se v cyklech s různou periodou.

Zápisy s trvanlivostí 2 týdny se posílají na jednotlivou kartu každé 3 minuty a zápisy s trvanlivostí 30 dnů každou hodinu. Pokud karta zápisy nepřijímala 3 týdny, vypršel její 2 týdenní zápis, ale dosud nevypršel zápis 30 denní. Po zapnutí přijímače se čeká, dokud nedorazí onen 2 týdenní zápis. Může dorazit za pár sekund nebo až za 3 minuty, podle toho, ve kterém okamžiku zapisovacího cyklu byl přijímač zapnut.

Zde si můžete stáhnout dokument s informacemi o náběhu/aktivaci.

Magazín Skylink TV je lifestyle časopis s obsáhlým televizním programem určený moderním, aktivním čtenářům. Magazín Skylink TV vychází každé druhé pondělí a nabízí čtenářům kvalitní a přehledný TV program 90 televizních stanic na 14 dní včetně kompletního programu všech českých a slovenských televizních stanic. Magazín je neprodejný a je pravidelně zasílán předplatitelům balíčků KombiHD PlusMulti HD a Komplet v tištěné nebo v elektronické formě dle volby zákazníka

Formu zasílání magazínu Skylink TV si můžete kdykoliv zvolit či změnit v Zákaznické zóně. Po zadání Vašeho Přihlašovací jméno a Hesla, zvoltev levém svislém menu položku Registrační údaje a na této stránce dole klikněte na volbu Změnit údaje. Nyní si můžete zvolit Váš Preferovaný způsob zasílání magazínu: 1) E-MAIL-PDF verze (e-mailem Vám bude doručován odkaz na stažení elektronické verze magazínu v PDF); 2) POŠTA-Tisk/Tlač verze (magazín Vám bude doručován poštou v tištěné podobě); 3) Nezasílat/Neposílať (magazín Vám nebude doručován).

 

Otázky o magazínu Skylink TV

1. Mám předplacený balíček Kombi/Multi HD/ HD Plus/ Komplet a přestal mi chodit magazín Skylink
Patrně nemáte nastaveno, v jaké formě vám máme magazín zasílat – jestli tištěný magazín poštou, případně elektronický e-mailem. Nastavení provedete v Zákaznické zóně.

2. Kde a jak si mohu nastavit způsob odběru magazínu?
Magazín Skylink je zasílán pouze předplatitelům balíčků Kombi, Multi HD, HD PlusKomplet. Způsob odběru Skylink magazínu si jednoduše nastavíte v Zákaznické zóně.  Máte možnost volby mezi tištěnou verzí, zasílanou poštou a elektronickou verzí, zasílanou e-mailem.

3. Objednal jsem si tištěnou verzi magazínu, ale ta mi nebyla doručena.
Doporučujeme kontrolu nastavení vašeho profilu v Zákaznické zóně. Je třeba mít správně nastavenou doručovací adresu a také preferovaný způsob zasílání magazínu.

Ujistěte se, že jste předplatitelem balíčků Kombi, Multi HD, HD PlusKomplet.

4. Nemám stálý přístup k internetu. Je možné magazín stáhnout a prolistovat i bez internetu?
Ano, elektronickou verzi magazínu Skylink můžete kdykoliv stáhnout na internetové adrese http://tv.skylink.cz/

5. Jaké výhody mi přináší elektronická verze magazínu?
Elektronická verze vám vždy bude automaticky zaslána na váš email a jednoduše si jí můžete stáhnout do svého přenosného počítače, chytrého telefonu nebo tabletu. Díky elektronické verzi magazínu si rovněž můžete ve volných chvílích prolistovat i starší čísla, která jsou vždy dostupná online a rovněž se jednoduše se dají stáhnout.

6. Chtěl bych dostávat elektronickou i tištěnou verzi magazínu. Je to možné?
Tato možnost bohužel možná není, magazín zasíláme buď na poštovní, nebo e-mailovou adresu. Elektronickou verzi magazínu si ovšem můžete kdykoliv zdarma prohlédnout na našich internetových stránkách.

7. V jakém intervalu budu dostávat elektronickou verzi a v jakém intervalu budu dostávat tištěnou verzi magazínu?
Skylink magazín rozesíláme jednou za čtrnáct dní a to jak v tištěné, tak elektronické verzi.

8. Je magazín zasílán všem zákazníkům? / Posíláte magazín všem zákazníkům?
Ne, magazín Skylink dostávají pouze zákazníci, kteří si u Skylink předplácí některý z balíčků Kombi, Multi HD, HD Plus a Komplet

9. Je možné zaslat mi magazín i tehdy, pokud nemám balíček Kombi a vyšší, ale využívám jiné balíčky, které svou cenou balíček Kombi převyšují?
Magazín Skylink TV je neprodejný, není nárokovatelný a je pravidelně zasílán předplatitelům balíčku KombiMulti HDHD Plus a Komplet. Nepravidelně pak i ostatním uživatelům Skylinku.

10. U Skylink využívám více karet pod jedním účtem. Chtěli bychom tedy dostávat ke každé kartě jeden magazín. Je to možné?
Toto možné není. Magazín je vždy zasílán jen jednou v rámci jednoho zákaznického účtu

11. Nechci dostávat ani tištěnou ani elektronickou verzi magazínu. Je to možné?
Na vašem zákaznickém účtu si můžete nastavit i možnost, že o zasílání magazínu Skylink nemáte zájem. Nebude Vám tak již chodit ani elektronická ani tištěná verze. Pokud se v budoucnu rozhodnete jinak, můžete svou volbu opět jednoduše změnit.

12. Informovali jste mě, že dostanu 1. vydání magazínu emailem, ale nic mi nepřišlo.
Váš email je pravděpodobně ve vaší Zákaznické zóně zadán špatně.

Další možností je, že váš email je přiřazen k více zákaznickým účtům. V takovém případě prosím kontaktujte naši zákaznickou linku a požádejte o sjednocení kontaktů.  

13. Je Skylink magazín dostupný ve formě aplikace pro chytré telefony a tablety?
Naše internetové stránky jsou optimalizovány pro tablet a chytré mobilní telefony. Z tohoto důvodu prozatím nevyužíváme žádnou aplikaci. Kdykoliv se totiž můžete přes svůj tablet nebo chytrý telefon podívat na naše internetové stránky a jednoduše listovat Skylink Magazínem.  

14. Proč Skylink nezůstane pouze u zasílání tištěné verze magazínu, jak tomu bylo doposud?
Ne všichni zákazníci chtějí odebírat tištěnou verzi a některým v současné době magazín nechodí na správnou adresu. I elektronická verze má řadu výhod a navíc napomáhá šetřit životní prostředí. Chceme tedy dát každému možnost volby a věříme, že žádný ze čtenářů o svůj magazín nepřijde.

Co je Servisní poplatek, proč, od kdy ho musím hradit a jaké jsou platební možnosti najdete zde.