Jak postupovat při neuhrazené platbě SIPO nebo INKASO

INKASO

Platba INKASEM může být neúspěšná ze dvou důvodů – buď nemáte správně zadané naše číslo bankovního účtu (měnili jsme jej 1. 6. 2022), nebo nemáte správně nastavený inkasní limit ve vaší bance (od 1. 11. 2022 platí nový ceník).

Proto vás prosíme, abyste si nejdříve ověřili, zda je vaše inkasní platba správně nastavená, případně ji patřičně upravili. Máte-li vše nastaveno správně, doporučujeme se obrátit přímo na vaši banku.'

Poté co si inkaso nastavíte správně, předplatné se bude v dalších měsících strhávat z vašeho účtu automaticky tak, jak jste zvyklí. Ovšem neprošlá lednová inkasní platba za předplatné na únor je pořád nevyřešena. Proto vás prosíme uhradit ji buď online platbou kartou nebo bankovním převodem, a to nejpozději 31. 1. 2023, jinak dojde k vypnutí služeb Skylink.

Nejrychlejší způsob úhrady je online platební kartou ve vaší Zákaznické zóně.
Více informací k online platbě kartou naleznete zde.
 
Pro bankovní převod použijte tyto údaje:

Částka:  odpovídá zvolené službě a období
Číslo bankovního účtu Skylink: 2068500107/2600
Variabilní symbol: posledních 10 číslic z čísla dekódovací karty
Specifický symbol: odpovídá zvolené službě

Více informací naleznete v Ceníku.

Přejete-li si změnit platební metodu na jinou, stačí zavolat na naši Zákaznickou linku na 222 300 033.


SIPO

Pokud jsme vás upozornili na neuhrazenou platbu SIPO za předplatné služeb Skylink navzdory tomu, že předplatné uhrazeno bylo, doporučujeme vám obrátit se přímo na naší Zákaznickou linku.

Lednovou platbu za předplatné na únor uhraďte buď online platbou kartou nebo bankovním převodem, a to nejpozději 31. 1. 2023, jinak dojde k vypnutí služeb Skylink.

Nejrychlejší způsob úhrady je online platební kartou ve vaší Zákaznické zóně.
Více informací k online platbě kartou naleznete zde.
 
Pro bankovní převod použijte tyto údaje:

Částka:  odpovídá zvolené službě a období
Číslo bankovního účtu Skylink: 2068500107/2600
Variabilní symbol: posledních 10 číslic z čísla dekódovací karty
Specifický symbol: odpovídá zvolené službě

Více informací naleznete v Ceníku.

Přejete-li si změnit platební metodu na jinou, stačí zavolat na naši Zákaznickou linku na 222 300 033.

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všechna práva vyhrazena
Skylink® je obchodní značka vlastněná Canal+ Luxembourg S. à r.l.
se sídlem Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905