Jak postupovat, když vám neprojde inkasní platba a vaše předplatné zůstane neuhrazené

Platba INKASEM může být neúspěšná ze dvou důvodů – buď nemáte správně zadané naše číslo bankovního účtu (měnili jsme jej 1. 6. 2022), nebo nemáte správně nastavený inkasní limit ve vaší bance (od 1. 11. 2022 platí nový ceník).
 
Proto vás prosíme, abyste si nejdříve ověřili, zda je vaše inkasní platba správně nastavená, případně ji patřičně upravili. Máte-li vše nastaveno správně, doporučujeme se obrátit přímo na vaši banku.
 
Poté co si inkaso nastavíte správně, předplatné se bude v dalších měsících strhávat z vašeho účtu automaticky tak, jak jste zvyklí. Ovšem neprošlá listopadová inkasní platba za předplatné na prosinec je pořád nevyřešena. Proto vás prosíme uhradit ji buď online platbou kartou nebo bankovním převodem, a to nejpozději 2. 12. 2022, jinak dojde v prosinci k vypnutí služeb Skylink.
 
Nejrychlejší způsob úhrady je online platební kartou ve vaší Zákaznické zóně.
Více informací k online platbě kartou naleznete zde.
 
Pro bankovní převod použijte tyto údaje:

Částka:  odpovídá zvolené službě a období
Číslo bankovního účtu Skylink: 2068500107/2600
Variabilní symbol: posledních 10 číslic z čísla dekódovací karty
Specifický symbol: odpovídá zvolené službě

Více informací naleznete v Ceníku.

 

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všechna práva vyhrazena
Skylink® je obchodní značka vlastněná Canal+ Luxembourg S. à r.l.
se sídlem Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905