Často se nás ptáte
Proč si musím pro objednávku vytvořit účet Skylink?
Účet Skylink vám automaticky vytvoříme po zadání vašeho e-mailu do objednávky. Bude se vám hodit pro správu služeb a předplatného Antény+. Zároveň slouží jako přihlašovací údaj do internetové televize Skylink Live TV, která je bezplatnou součástí Antény+. Svůj zákaznický účet můžete spravovat v zákaznické zóně.
Mám Skylink účet, ale nepamatuji si heslo
Jednoduše si své heslo obnovte. V sekci "Mám Skylink účet" zmáčkněte "Zapomenuté heslo" a my vám na váš e-mail zašleme odkaz, pomocí kterého si heslo znovu nastavíte. Po úspěšném obnovení hesla se vraťte do objednávky a přihlaste se vaším e-mailem a novým heslem v sekci "Mám Skylink účet".
Proč si v objednávce musím zvolit, jak chci platit za předplatné?
Cena Startovacího balíčku v sobě zahrnuje první 2 měsíce předplatného. V objednávce si volíte, jakým způsobem chcete platit za 3. a další měsíc předplatného. Tato volba je součástí nastavení vašeho Skylink účtu. Svoji volbu můžete poté kdykoliv bezplatně změnit v zákaznické zóně.
Jak uplatnit slevový kód v objednávce?
Pokud máte slevový kód pro objednávku Startovacího balíčku Anténa+, vložte jej do pole "Slevový kód" ve 4. kroku objednávky (Doprava a platba) a zmáčkněte tlačítko "Použít". Daná sleva nebo akce se automaticky přidá do objednávky.