Chybová hlášení

V příjmu satelitní televize se mohou občas vyskytnout chyby způsobené nejrůznějšími vlivy. Satelitní přijímače Skylink READY dokáží tyto chyby rozpoznat a informovat diváka na televizní obrazovce prostřednictvím tzv. chybového hlášení. Toto hlášení se skládá z čísla chyby a stručného popisu.

E04-4

V přijímači není vložena dekódovací karta. Zkontrolujte, zda je v přijímači vložena dekódovací kartu Skylink.

E05-4

Neznámá karta.Ověřit správné vložení správné karty.

E06-4

Překontrolujte správné vložení dekódovací karty Skylink do satelitního přijímače/modulu. Karta se vkládá čipem dozadu a nahoru, nebo čipem dozadu a dolů. Pokud ani takto nedojde k nápravě, může jít o závadu dekódovací karty. Před odesláním karty k reklamaci ale ještě doporučujeme otestovat tuto kartu v jiném satelitním přijímači (nejlépe v některé prodejně satelitní techniky).

E16-4

Program je kódovaný. Zkontrolujte parametry naladění programu, ale také, zda je program součástí vámi předplaceného programového balíčku. Přepněte na program ČT1 a vyčkejte cca 30 minut – pokud program ani tak nenaběhne, je potřeba poslat na vaši dekódovací kartu nové aktivační zápisy (prostřednictvím sekce Správy karty).

E19-4

Program je kódovaný. Zkontrolujte parametry naladění programu, ale také, zda je program součástí vámi předplaceného programového balíčku. Přepněte na program ČT1 a vyčkejte cca 30 minut – pokud program ani tak nenaběhne, je potřeba poslat na vaši dekódovací kartu nové aktivační zápisy (prostřednictvím sekce Správy karty).

E30-4

Karta nebyla delší dobu používána. Přepněte na program ČT1 a vyčkejte cca 30 minut. Pokud pak daný program nenaběhne, je potřeba poslat na vaši dekódovací kartu nové aktivační zápisy (prostřednictvím sekce Správy karty).

E106-4

Nesprávná karta. Program je kódován systémem od jiného operátora. Vložte správnou dekódovací kartu Skylink.

E109-4

Program nelze dekódovat.

E120-4

Karta se synchronizuje. Pokud se karta s vysíláním nesynchronizuje, přepněte na jiný program z nabídky Skylink.

E48-32 (E52-32)

Není signál – problém není na dekódovací kartě Skylink. Překontrolujte nastavení přijímače a satelitní paraboly.  Je zapotřebí kontaktovat techniky, kteří Vám prováděli instalaci.